مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش در می آید

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای حمایت از تولید ملی و بهره مندی از ظرفیتهای موجود در توسعه ی فعالیتهای فرهنگی و هنری ،انیمیشن " فیلشاه " که اثری درخور، شایسته و مناسب برای دانش آموزان است به نمایش در می آید.

کد مطلب: ۸۱۴۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
انیمیشن سینمایی «فیلشاه» برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش در می آید

به گزارش خبرنگار پانا از یاسوج، سید نظام مرادی در جلسه هماهنگی با نماینده تهیه کننده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» گفت: برای تماشای این فیلم توسط دانش‌آموزان با آموزش و پرورش رایزنی‌هایی انجام داده شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همزمان با اکران این اثر انیمیشن سینمایی، مسابقه ی بزرگ فیلشاه را در 3 محور: نقاشی از شخصیتهای فیلم، تولید دابسمش از صحنه های فیلم و پاسخ به سؤالات از موضوع و محتوای فیلم، برای دانش آموزان برگزار می نماییم.

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» تازه‌ترین محصول گروه هنر پویا، به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، محصولی جدید از سازندگان انیمیشن شاهزاده روم، پرفروشترین انیمیشن سینمایی تاریخ ایران است.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: در جنگلی در آفریقا رییس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رییس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

از ویژگی های این انیمیشن کاملاً ایرانی، تنها انیمیشن راه یافته به بخش مسابقه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و دریافت جایزه و تندیس ویژه جشنواره ققنوس می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار