مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

سومین دوره مسابقات گلایدر در استان بوشهر آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مسابقات ساخت و پرواز گلایدر با حضور 400 دانش آموز در 10 شهرستان ، منطقه استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۱۴۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سومین دوره مسابقات گلایدر در استان بوشهر آغاز شد

ناصر کرمی در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات ساخت و پرواز گلایدر، یادآوره شهدای پرواز در دبستان دخترانه معینی بوشهر بیان داشت : این مسابقات با حضور 400 دانش آموز سوم ابتدایی تا دهم با همکاری اولیا خودشان در 10 شهرستان، منطقه برگزار می شود که نفرات برگزیده هر پایه و جنسیت تقدیر می شوند.

کرمی گفت : از اهداف مهم این مسابقات، افزایش مهارت و دقت دانش آموزان، رشد مهارت های حرکتی و هماهنگی بین چشم و ذهن، نشاط اجتماعی و بالا بردن مشارکت خانوادگی است.

وی با بیان اینکه مسابقات ساخت و پرواز هواپیمایی گلایدر با همکاری دانش آموزان و اولیا برگزار می شود افزود: هواپیمای ساخت شده دارای 60 قطعه است که ساخته آن نیاز به مهارت، دقت و مشارکت خانواده دارد.

کرمی یادآور شد: در اولین دوره این مسابقات که دو سال پیش با حضور 150 دانش آموز برگزار شد منتخبان استان در مجموع رتبه دوم کشوری را بین استان ها کسب کرد و 5 دانش آموز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در دومین دوره این مسابقات که سال پیش با حضور 250دانش آموز برگزار شد منتخبان استان در مجموع رتبه دوم کشوری را بین استان ها کسب کرد و 6 دانش آموز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند .

گفتنی است : پس از برگزاری مسابقه در تمامی شهرستانها و مناطق استان بوشهر و جمع بندی امتیازات نتایج مسابقه اعلام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار