ادغام شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی

تهران (پانا) - معاون آموزشی وزیر علوم از ادغام دو شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و تشکیل «شورای عالی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی» در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ابتدای سال ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ادغام شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر در نشست شورای تحول و ارتقای علوم انسانی که با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس و اعضای شورای تحول علوم انسانی برگزارشد؛ اظهار داشت: با تشکیل شورای جدید «برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی»، دو کمیسیون آموزش و پژوهش در ذیل این شورا تاسیس می شود که از مزایای این اقدام حضور بیشتر حوزه پژوهش و فناوری در امور برنامه ریزی آموزش عالی و امکان افزایش تعداد اعضای کارگروههای تخصصی است.

شریعتی نیاسر با تاکید بر اهمیت تعامل شورای تحول علوم انسانی با وزارت علوم گفت: در سه سال گذشته معاونت آموزشی وزارت علوم ۲۵ مکاتبه رسمی با شورای تحول داشته است و به دنبال تقویت ارتباط با این شوراست.

وی افزود: وزارت علوم شورای تحول علوم انسانی را از بدنه آموزش عالی کشور می داند و مصوبات این شورا در کمترین زمان ممکن در شوراهای گسترش و برنامه ریزی به تصویب می رسند.

شریعتی نیاسر با تجلیل از خدمات کارگروههای شورای تحول علوم انسانی در تصویب سرفصل های جدید و بازنگری درسی گفت: سرعت بیشتر در تصویب سرفصل های جدید و ارتباط بیشتر با بدنه اعضای هیات علمی دانشگاهها و بویژه مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها، مطالبه وزارت علوم از این شورا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار