مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز ویژه دانش آموزان و فرهنگیان قطب زاهدان برگزار شد.

سرگلزایی مقدم: یکی از مهمترین برنامه های ما در سال جاری تمرکز در رشد کیفی برپایی و اقامه نماز جماعت مدارس و برنامه های ترغیبی برای دانش آموزان است.

زاهدان (پانا) - سی وششمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز دانش آموزان منتخب مرحله استانی در 11رشته پسران، 9رشته دختران در چهار رشته قرائت، حفظ، احکام و نهج البلاغه در قطب زاهدان(دانش آموزان و فرهنگیان نواحی 1و 2 ،میرجاوه نصرت آباد ،نوک آباد ،عشایر و استثنایی) برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۱۴۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه سی و ششمین  دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز ویژه دانش آموزان و فرهنگیان قطب زاهدان برگزار شد.

سعیده سرگلزایی مقدم معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: این مسابقات با هدف اجرای سیاست های 13 گانه ابلاغی مقام معظم رهبری به وزارت آموزش و پرورش و براساس سند تحول بنیادین و توسعه فرهنگ و معارف اسلامی و همچنین یادگیری، تقویت و انس دانش آموزان و فرهنگیان با قرآن و سیره پیامبر و اهل بیت (ع)، گسترش اقامه نماز ،شناسایی فعالین مستعد در عرصه قرآن، عترت و ایجاد بستر رشد برای آنان در حال برگزاری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که در حوزه قرآن، عترت و نماز می‌بایست از زحمات و برنامه‌هایی که در شهرستان ‌ها و مناطق استان برگزار می‌شود،‌ بهره‌مند شد و با تحقیق و بررسی طرح‌هایی که جنبه عملیاتی در یک منطقه خاص دارد را شناسایی کرده و با شناخت آنها بتوانیم زمینه اجرا و تسری آنها را به تمام نقاط استان مهیا کنیم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: تعداد 430 نفر دانش آموز که 181 نفر دختر و 249 نفر پسر را شامل می شود و همچنین تعداد 38 نفراز فرهنگیان در این مرحله از مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار