معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران: شورای دانش‌آموزی تبلور عینی دموکراسی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران شورای دانش‌آموزی را تبلور عینی دموکراسی به معنای واقعی کلمه دانست.

کد مطلب: ۸۱۴۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران: شورای دانش‌آموزی تبلور عینی دموکراسی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی در نهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی و بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی که در کانون مفتح تهران برگزار شد با بیان اینکه مدرسه بدون دانش آموز به مثابه تفنگ بدون فشنگ است گفت: شورای دانش‌آموزی تبلور عینی دموکراسی به معنای واقعی کلمه است.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این مراسم اظهار کرد: قرار است جامعه اسلامی در آینده با دستان شما اداره شود. باید در کنار هم بودن و با هم بودن را بیاموزیم و تفکر مخالف را بشنویم. هنر خوب شنیدن یک مهارت است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در آینده از میان شما افرادی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهند کرد گفت: جامعه ما به افراد توانمند و مولدی چون شما نیاز دارد. ۴۱۰۰ واحد آموزشی داریم که عصاره و چکیده آن شما هستید. بر خود می‌بالیم که دانش آموزانی صاحب اندیشه در کنار ما هستند.

کریمی ادامه داد: رهبری و رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به نسل نوجوان دارند و شما باید خودباوری را تمرین کنید. هرچقدر انسان ها از اندیشه یکدیگر بیشتر استفاده کنند توانمندتر شده و آینده از آن آنها خواهد بود.

به گفته وی انتخابات تمرینی برای مشارکت اجتماعی است و می‌خواهیم به جهانیان بگوییم نوجوانان و جوانان ایرانی افراد مولدی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار