دبیر کمیسیون عمران شورای شهر تهراندر گفت‌وگو با پانا

آیین‌نامه آرم طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شد

تهران (پانا) - دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران می‌گوید آیین‌نامه خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک نهایی شد و امروز به شهرداری ابلاغ می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۴۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین‌نامه آرم طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شد

محمدعلی کرونی در گفت‌وگو با پانا گفت: از تعداد سه هزار و ۵۰ مجوز ورود به طرح ترافیک برای افراد سهمیه بگیر، تلاش شده بیشترین مجوز برای خبرنگاران صادر شود که پیش بینی می‌شود، این عدد دو هزار و ۵۰۰ سهمیه باشد.

وی افزود: آیین‌نامه طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شده و امروز به شهرداری ابلاغ می‌شود. کارت خبرنگاری، قرارداد با رسانه و بیمه از جمله مدارکی است که برای اشتغال در این آیین‌نامه پیش بینی شده است. ملاک ما داشتن این مدارک تا پایان سال ۹۶ است. همچنین به جای قرارداد و بیمه می توان ۱۰ اثر در ۶ ماه پایانی سال ۹۶ را ارائه کند.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تأکید کرد: برای اینکه کمترین نگاه شخصی در انتخاب خبرنگاران وجود داشته باشد، براساس آیین‌نامه موظف هستند فردی که آرم دریافت کرده، نوع فعالیت و نام رسانه در پایگاه معاونت، اطلاع رسانی شود.

وی گفت: شورا نظارت دائمی بر مراحل توزیع آرم خواهد داشت و در صورت شکایت در این مرحله به سرعت بررسی خواهد شد و نمی گذاریم کسی حقش پایمال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار