مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اموربانوان: تولید فکر، انعطاف پذیری و ابتکار عوامل مهم تاثیرگذار در زندگی دانش آموزان امروزی هستند

دانش آموزان فقط به کتب درسی اکتفا نکنند

تبریز(پانا)- مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اموربانوان تولید فکر، انعطاف پذیری و ابتکار را  عوامل مهم تاثیرگذار در موفقیت زندگی دانش آموزان امروزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اموربانوان: تولید فکر، انعطاف پذیری و ابتکار عوامل مهم تاثیرگذار در زندگی دانش آموزان امروزی هستند

طیبه معرفت در مراسم طرح بشری در سالن اجتماعات مدرسه خدیجه کبری ناحیه یک تبریز اظهار کرد: آموزش و پرورش استان هر سال برای آغاز سال تحصیلی یک شعاری را انتخاب می کند که شعار امسال " مدرسه کانون آموختن خلاق و زیستن با اخلاق" است.

وی با بیان این که ما باید مهارت های کافی را برای زندگی با اخلاق داشته باشیم، ادامه داد : برای اینکه خلاقیت را در خودمان پرورش بدهیم درحقیقت باید این را بدانیم که خلاقیت ترتیبی از چند عنصر است.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اموربانوان افزود : یکی از آنها فن یاری است؛ یعنی این که ایده هایی را بتوانیم خودمان تولید کنیم.

معرفت اضافه کرد: آنچه را که در چهارچوب کتاب های درسی است برای ما کافی نیست و ما باید بتوانیم فکر و ایده تولید کنیم.

وی تصریح کرد : این توانایی را بایستی در خودمان ایجاد بکنیم که در چهار چوب کتاب های درسی حرکت نکنیم و معلمان و مربیان بایستی از نوع افکار دانش آموزان حمایت و استقبال بکنند و افکار آن ها را پرورش بدهند تا این فکر و ایده ی نو تقویت شود و به یک نتیجه خوبی برسد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اموربانوان گفت : در زندگی باید سعی کرد انعطاف داشت تا بتوانیم تغییر جهت بدهیم و همیشه در یک جهت حرکت نکنیم.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اموربانوان تصریح کرد: همچنین در زندگی باید ابتکار داشت؛ یعنی باید سعی کنیم حرکت نو ، راه نو ، روش نو داشته باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار