همزمان با هفته سلامت

15 طرح بهداشتی در شهرستان کاشان به بهره برداری می رسد

کاشان(پانا)_ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان گفت: همزمان با هفته سلامت، 15 طرح بهداشتی در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید

کد مطلب: ۸۱۳۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
15 طرح بهداشتی در شهرستان کاشان به بهره برداری می رسد

ابراهیم کوچکی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفت مرکز خدمات جامع سلامت در جوشقان قالی، کله، سن سن، راوند، نواب صفوی، کریمشاهی، شهید ساکنی، سه پایگاه سلامت در شهرهای آران و بیدگل، کاشان و قمصر و پنج خانه بهداشت در روستاهای پنداس، سن سن، وادقان، ویدوج، ورکان و علی آباد فخره است .

وی افزود: با بهره برداری از این واحدهای بهداشتی و درمانی، پنج هزار مترمربع به زیربنای فضاهای پزشکی اضافه شده که برای ساخت آنها حدود 75 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه و کمک های نیکوکاران هزینه شده است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، 98 درصد از شهروندان تحت پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی کاشان ساکن در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل صاحب پرونده الکترونیکی شده اند .

وی تاکید کرد: با تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت، میزان بیماران گروه روانی، کبدی، دیابت، اضافه وزن، چربی خون و سرطان های گوارشی، پروستات، کلورکتال و پستان شناسایی شده و مراقبت های نوین بهداشتی از سوی پزشکان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برای همه گروه های سنی رایگان خواهد بود .

به گزارش پانا، یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار