معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی خبر داد: رقابت پیشتازان در مسابقه آنلاین هوشمند هفت خان

تهران (پانا) - معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی از رقابت دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان این سازمان در مسابقه آنلاین هوشمند هفت خان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی خبر داد: رقابت پیشتازان در مسابقه آنلاین هوشمند هفت خان

اردشیر دهقانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به علایق دانش‌آموزان به فضای مجازی و ضرورت جهت‌دهی آنان به مسابقات آنلاین بومی و با توجه به شعار سال حمایت از تولید ملی اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی در راستای ایجاد فضای نشاط‌آمیز در بین دانش‌آموزان مسابقه هفت‌خان را با مشارکت شبکه جامع الکترونیکی خدمات آموزشی و پرورشی در مدارس تحت پوشش خود از ابتدای سال جاری برگزار می‌کند.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: مسابقه هفت‌خان مسابقه‌ای علمی مبتنی بر اطلاعات عمومی و تخصصی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در هفت گروه موضوعی: تاریخ و جغرافیا، انقلاب اسلامی،‌ سواد رسانه‌ای، ‌زبان انگلیسی، ‌ادبیات فارسی،‌ هوش، معارف اسلامی و اطلاعات تخصصی تشکیلات پیشتازان است که در بستر اپلکیشن تلفن همراه اجرا می‌شود.

وی افزود: این مسابقه دارای هفت مرحله است که پیشتازان در هر مرحله به چند دسته سؤال پاسخ می‌دهند و نهایتاً در مرحله هفتم 32 نفر در قالب دو گروه دختران و پسران به همراه مربیانشان به منظور شرکت در مرحله نهایی که در تیر ماه 97 در مشهد مقدس برگزار می‌شوند، ‌حضور می‌یابند. از بین 32 نفر برگزیده کشوری هشت نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند (4 دختر و 4 پسر) به‌عنوان برگزیدگان نهایی معرفی می‌شوند و به همراه مربیان خود مورد تشویق قرار می‌گیرند.

دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان می‌توانند تا پایان فروردین ماه 97 به منظور ثبت‌نام و شرکت در مسابقه به آدرس اینترنتی h ttp://haftkhan.ir و یا dat.ir مراجعه و اپلکیشن مسابقه را دریافت کنند.

همچنین در مرحله نهایی، به دو نفر اول دو سکه تمام بهار آزادی، به دو نفر دوم یک سکه تمام بهار آزادی و به دو نفر سوم نیم‌سکه بهار آزادی و به دو نفر چهارم ربع‌سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار