عملکرد سالجاری بیمه سلامت استان البرز در چارچوب اعتبارات استانی

کرج (پانا) -  مدیرکل بیمه سلامت استان البرز در دیدار با محمدجواد کولیوند نماینده مردم شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ حقوق بیمه شدگان عملکرد بیمه سلامت استان البرز در سالجاری را حرکت در قالب اعتبارات استانی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد سالجاری بیمه سلامت استان البرز در چارچوب اعتبارات استانی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، سعید جوانشیر مدیرکل بیمه سلامت استان البرز در دیدار با محمدجواد کولیوند نماینده مردم شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ حقوق بیمه شدگان عملکرد بیمه سلامت استان البرز در سالجاری را حرکت در قالب اعتبارات استانی عنوان کرد.

در این دیدار جوانشیر اعلام کرد: در سال جاری تلاش داریم تا میانگین پرونده های بیمارستانی در استان را کاهش دهیم و با توجه به وضعیت بودجه درمان تمام تلاش و انرژی خود را به کار خواهیم بست تا کیفت ارائه خدمات به بیمه شدگان همواره در مسیر افزایش باشد، ضمن اینکه خود را موظف می دانیم در چارچوب اعتبارات استانی و رعایت سرفصل های بودجه پیش بینی شده حرکت نماییم که در این راستا خواستار همسویی و همفکری مسئولین استانی می باشیم.

وی در ادامه یادآور شد: هزینه های درمانی را دوبخش بستری و سرپایی تشکیل می دهند که نزدیک به 70% هزینه های درمان استان دربخش بستری بوده فلذا تلاش داریم تا میانگین پرونده بیمارستانی را پایین بیاوریم همچنین با کنترل هزینه های غیر ضروری از قبیل کاهش خدمات پاراکلینیکی مکرر و کاهش تجویز داروهای اضافی، شاهد تحقق اهداف حوزه بهداشت ودرمان وسلامت خواهیم بود.

در ادامه کولیوند نماینده مردم شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط خاص استان البرز به لحاظ اجرای طرح تحول سلامت و افزایش تخت های بیمارستانی و ارتقاء سطح خدمات سلامت بسیار مطلوب شده است و ما نیز به مشکلات این حوزه آگاهی داریم ضمن اینکه پیگیر ارائه خدمات به نحو مطلوب به مردم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار