جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره تجلیل ازخیرین مدرسه ساز ناحیه 1 و4 اهوازبرگزار شد

اهواز (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره تجلیل ازخیرین مدرسه سازبصورت مشترک به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 1 و 4 با حضور اعضاء ستاد جشنواره در سالن شهید دریساوی تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۱۳۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره تجلیل ازخیرین مدرسه ساز ناحیه 1 و4 اهوازبرگزار شد

سیدجاسم موسوی اصل مدیر آموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز با اشاره به اهمیت نقش خیرین مدرسه سازگفت: باید تلاش کنیم در زمینه ارتقاء آموزشی، تعمیر و نگهداری از فضاهای آموزشی و مشارکت در راهبرد مدیریتی مدارس از وجود خیرین استفاده شود.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز تعهدات خیرین مدرسه ساز را در جشنواره سال گذشته بسیار خوب اعلام کرد وافزود : کمک خیرین نیک اندیش به امر مدرسه سازی و کمک به مدارس بسیار ستودنی است .

در ادامه جلسه خمیسی مدیرآموزش وپرورش ناحیه 4 اهوازبا تاکید بر ضرورت توسعه مشارکت‌های مردمی و ترویج و اشاعه فرهنگ آن توصیه کرد در اسرع وقت نسبت به تدوین برنامه و اطلاع رسانی دقیق اقدام گردد.

خمیسی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز که آگاهی از وضعیت موجود مدارس و جلب کمک خیرین به مدارس است تصریح کرد : کمک به مدارس توسط خیرین دو بعد دارد بعد اول آن بحث انسانیت و کمک به همنوع و بعد دوم آن معنوی و ذخیره آخرت است .

مدیران آموزش وپرورش ناحیه 1و4 اهواز به اتفاق هم ضمن تشکر از فعالیت های اعضای ستاد، بر ضرروت آسیب شناسی جشنواره‌های گذشته جهت برگزاری مطلوب بیستمین جشنواره تاکید کردند.

گفتنی است بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز نواحی 1 و 4 اهواز پنجم اردیبهشت۹۷ در سالن فردوسی ناحیه 1 اهواز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار