معاون سیاسی استاندار کردستان: آرامش کشور مرهون فداکاری نیروهای نظامی و امنیتی است

سنندج(پانا)-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان آرامش و ثبات حاکم بر کشور را مرهون ایثار و فداکاری نیروهای نظامی و امنیتی دانست.

کد مطلب: ۸۱۳۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی استاندار کردستان: آرامش کشور مرهون فداکاری نیروهای نظامی و امنیتی است

حسین خوش اقبال معاون سیاسی استاندار کردستات در جلسه هماهنگی مناسبت های روز ارتش، پاسدار و جانباز با بیان این مطلب گفت: علارغم وجود ناامنی در منطقه کشور ما در سایه تلاش دولت و ملت و پشتیبانی نیروهای نظامی و امنیتی دارای ثبات مثال زدنی است.
وی روز ۲٨ فروردین را روز قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای ارتشی عنوان کرد و افزود: این نیرو در زمان و برهه های حساس انقلاب پشتیبان امام و انقلاب بودند و ملت وظیفه دارد که قدردان فرزندان خود باشد.
خوش اقبال همچنین در ادامه به ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار نیز اشاره کرد و گفت: سبزپوشان سپاه همیشه و در هر زمانی یار و یاور امام و انقلاب بوده اند و از بدو تاسیس منشا خدمات بزرگی در کشور هستند و باید از هر طریق ممکن از آنان قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: هیچ کس فکر نمی کرد که بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب سپاه پاسداران به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بە روز اول اردیبهشت و گرامیداشت روز جانباز نیز اشارە کرد و گفت: هرگز نباید جانبازان و فداکاری های آنان را از یاد برد، چرا که آنان زخم خوردند تا انقلاب زخم نخورد.
خوش اقبال تاکید کرد: در روز جانباز لازم است از همە عزیزان جانبازی کە بە نحوی مورد کم توجهی قرار گرفتەاند بە نحو شایستە قدردانی شود.
وی در ادامە با یادآوری روز ۱۲ اردیبهشت ماه و ولادت حضرت قائم به تقدیر از نقش بی بدیل سربازان گمنام امام زمان پرداخت و گفت: در طول چهار دهه از انقلاب نیروهای امنیتی ما با قدرت در مقابل دشمنان و گروهک ها ایستادند و در این راه نیز شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کرده اند.
وی در ادامه سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: هرگونه کم توجهی به خانواده شهدا و جانبازان پذیرفتنی نیست، چرا که آنان کسانی بودند که در سخت ترین دوران ها به یاری انقلاب شتافتند.
خوش اقبال در ادامه ابراز امیدواری کرد سال 97، سال همراهی، همدلی وخدمت بیشتر به مردمی باشد که همواره حامی کشور و انقلاب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار