جمع آوری چهار واحد تفکیک ضایعات غیرمجاز در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-معاون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از جمع آوری ۴ واحد تفکیک ضایعات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری چهار واحد تفکیک ضایعات غیرمجاز در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ، الهه بیگی با اعلام این خبر افزود : با هماهنگی های انجام شده، گشت مشترکی با حضور معاون فرمانداری و نماینده ادارات محیط زیست ، شهرداری ، شبکه بهداشت با محوریت برخورد با مراکز تفکیک زباله غیر مجاز در احمد آباد مستوفی انجام شد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۱۰ واحد تفکیک زباله غیر مجاز در این منطقه در گشت و پایش های ماموران اجرایی این اداره اخطاریه زیست محیطی دریافت نموده بودند، اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت اعطایی و بی توجهی مسئولین واحد به اخطاریه های ابلاغی ، با هماهنگی های انجام شده و با حضور معاون فرماندار مجددا از واحدها بازدید و مقرر گردیدکه اخطاریه ای جمع آوری ۴۸ ساعته به واحد ها ابلاغ و در صورت عدم جمع آوری واحدها با رای دادگاه پلمب شوندکه با پیگیری های انجام شده ۴ واحد اقدام به جمع آوری و پاکسازی منطقه کردند .

بیگی ضمن قدردانی از دستگاههای مربوطه که همکاری لازم را در این زمینه داشته اند، تاکیدکرد : این اداره با جدیت پیگیر جمع آوری و برخورد با واحد های آلاینده و غیر مجاز می باشد .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار