با حضور مسئولین و فرهنگیان :

آیین معارفه رییس جدید آموزش و پرورش امیدیه برگزار شد

امیدیه (پانا) - با حضورفرهنگیان و مسئولین استانی مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برگزار گردید. 

کد مطلب: ۸۱۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین معارفه رییس جدید آموزش و پرورش امیدیه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با حضور مسئولین استانی و شهرستان در محل سالن تدبیر اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه شهرستان امیدیه ضمن تبریک مبعث رسول اکرم صلی الله اظهار داشت:توجه به امر تعلیم و تربیت و نقش معلم از دیرباز مورد تاکید در جوامع مختلف بویژه در دین مبین اسلام بوده است. حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده در ادامه ابراز داشت:سعادتمندی و سربلندی هر جامعه ای به سرنوشت و جایگاه آموزش وپرورش آن گره خورده و ما نیز باید با همکاری و حمایت از این بخش سعادتمندی جامعه و آینده نسل خویش را رقم بزنیم.

سپس مهندس سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با تبریک مبعث پیامبر اکرم صلی الله و فرارسیدن اعیاد شعبانیه بیان داشت:اصل تعلیم و تربیت یکی از مهمترین زیرساختها در هر جامعه ای بوده ،چراکه فرهنگ نیروی محرک جامعه در راستای پویایی و شکوفایی و در نهایت سعادتمندی میباشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان امیدیه در ادامه افزود:خوشبختانه در سالهای اخیر این اصل،در شهرستان امیدیه بویژه در شورای آموزش وپرورش شهرستان مورد توجه قرار داشته که یکی از آثار آن قبولی های کنکور سراسری در رتبه های زیر هزار از امیدیه بوده و گواهی بر این مدعاست.
فرماندار شهرستان امیدیه در پایان بیان داشت:وظیفه خود میدانم از زحمات سایر مسئولین و دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت شهرستان بویژه جناب چمن نژادیان تقدیر نموده و از مدیریت جدید میخواهم با شتاب و تلاش مضاعفی،بر موفقیت ها و پیشرفت های آموزش و پرورش شهرستان امیدیه گام بردارد.

در ادامه آیین محمدرضا چمن نژادیان رئیس سابق اداره آموزش وپرورش شهرستان امیدیه با بیان اینکه پیشرفتهای حاصل دراین منطقه را مرهون کوشش و همکاریهای مداوم مسئولین و فرهنگیان منطقه دانست،اظهار داشت : در طول دوران مسئولیت خود تلاش داشتم تا با نظم و عدالت در مسیر سربلندی و سرافرازی فرهنگیان عزیز و تقویت عرصه تعلیم و تربیت در شهرستان امیدیه گام بردارم.

رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در ادامه افزود : کیفی بخشی فعالیتهای آموزشی وپرورشی -اجرای برنامه های تشویقی برای حضور دانش آموزان در جشنواره ها ومسابقات -برگزاری کارگاههای آموزشی فرهنگیان-برگزاری جشنواره های مختلف شهرستانی و کسب دهها رتبه برتر استان وملی را از موفقیتهای دوره تصدی خود در این اداره عنوان کرد.

محمدرضا چمن نژادیان افزود:معلمی شغل پیامبری است و این مهم وظیفه معلمان را سنگین تر نموده و آموزش زمینه ای برای پرورش است وپرورش به معنای خاص مخصوص انسان است که قرآن کریم در یزکیهم ویعلمهم آن را برترین سرلوحه کار پیامبران قرار داده که معلمان وارث آن هستند.
وی در ادامه گفت:آموزش وپرورش دارای هدفهای ایمانی واخلاقی-فرهنگی-خانواده-اجتماعی-سیاسی-نظامی واقتصادی است تا با تحقق آنها فرزندان ما به کیفیت مطلوب با فرهنگ در جامعه برسند تا قانون-ضابطه مندی-صداقت-وفاداری در آنها نهادینه شود.
محمد رضا چمن نژادیان بیان داشت :هدف اصلی تعلیم و تربیت از دیدگاه دین مبین اسلام فراهم آوردن زمینه رشد وتکامل همه جانبه انسان از جنبه های عقلانی-عاطفی-اجتماعی وجسمانی وهدایت سیر تکامل او به سوی وجود کامل مطلق وقرب الهی است.
وی در پایان افزود : زیرساخت توسعه همه جانبه آموزش وپرورش ومحور آن انسان یعنی محصول آموزش وپرورش بوده و برترین الگوی مدیریت برای ادامه امور مدیریت اسلامی است که اصول آن در پیام امام علی(ع)به مالک اشتر آمده است.

در ادامه این مراسم، معاون اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان اظهار داشت: عرصه تعلیم و تربیت به عنوان یکی از مهمترین عرصه های توسعه و پیشرفت کشور است و خوشبختانه در شهرستان امیدیه توسعه فضاهای آموزشی و پیشرفت های علمی و کسب مقام های برتر در رشته های آموزشی و پروشی موجب شده تا این منطقه از مناطق برتر استان خوزستان باشد.
وی از تلاش وزحمات رییس سابق آموزش وپرورش امیدیه تقدیر و از رییس جدید نیز خواست با همکاری فرهنگیان و مسوولان گام های موثری در پیشرفت این منطقه برداشته شود.

در پایان این آئین از تلاشهای محمد رضا چمن نژادیان رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه تقدیر و احمدرضا کرایی بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار