ضرورت عزم همگانی برای حمایت از کالای ایرانی

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: مسئولان علاوه بر وظایف و تکالیف ابلاغی، دلسوزانه درصدد رفع موانع تولید و رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال هستند.

کد مطلب: ۸۱۳۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت عزم همگانی برای حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمدعلی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که صبح دوشنبه در شرکت تولید لوازم خانگی نیک کالا برگزار شد ضمن قدردانی از هیات مدیره این واحد که با عشق به صنعت و حمایت از تولید ملی، مجموعه را اداره می کنند افزود: این واحد علاوه بر توفیقاتی که در حوزه تولید، اشتغال، کارآفرینی و صادرات کسب کرده، در ترویج ارزش ها و تعصبات ملی نیز پیشگام بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت، تمامی مسئولان جدای از تکالیف و وظایف ابلاغی، دلسوزانه بدنبال رفع موانع تولید هستند.

نجفی با بیان اینکه اکنون درهای واردات و صادرات باز است گفت: در چنین شرایطی با توجه به رقابتی که ایجاد شده، مردم خواستار کیفیت مطلوب با قیمت مناسب هستند.

وی افزود: طبق شعار سال، مقام معظم رهبری تک تک آحاد مردم و مسئولان را برای حمایت از کالای ایرانی مورد خطاب قرار گرفته اند، از این رو باید اراده ای ملی برای تحقق این هدف بزرگ شکل گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه از خط تولید این شرکت بازدید شد اضافه کرد: رضایت کارکنان، خوش حسابی در پرداخت مالیات و عوارض، تولید غیرآلاینده و سبز، مواردی است که در این واحد رعایت شده بنابراین چنین روندی، حمایت بیشتری را می طلبد.

وی مساعدت بیشتر در خصوص بازپرداخت تسهیلات چنین واحدهایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: قرار نیست بدون هماهنگی برای مواردی که حساسیت هایی در آن وجود دارد در استان تصمیم گیری شود.

نجفی با اشاره به ضرورت مصرف بهینه آب افزود: در خصوص آب نیز صنایعی که مصارف خود را مدیریت می کنند باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: اگر پرونده های مالیاتی واحدهای مستقر در البرز از تهران به این استان منتقل شود، به طور قطع حمایت بیشتری صورت خواهد گرفت.

در این جلسه رییس هیات مدیره شرکت نیک کالا مشکلات و موانع خود را بیان کرده و استاندار البرز نیز دستور لازم جهت رفع موانع را صادر کرد.

شرکت نیک کالا با حدود ۵۰ سال سابقه و دریافت استانداردهای ملی و جهانی، برای حدود ۵۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار