معاون سوادآموزی آموزش و پرورش بوشهر: مددجویان بی‌سواد کمیته امداد استان بوشهر باسواد می‌شوند

بوشهر (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اولویت اصلی این نهاد شناسایی، جذب و آموزش مددجویان بی‌سواد و کم سواد کمیته امداد استان بوشهر در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال است.

کد مطلب: ۸۱۳۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش بوشهر: مددجویان بی‌سواد کمیته امداد استان بوشهر باسواد می‌شوند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش‌فر صبح امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم سوادآموزی در پیشبرد طرح‌‌ها و برنامه‌ها اظهار کرد: برای ارتقای سطح تحصیلی مددجویان تحت حمایت این نهاد و تقویت فرهنگ سواد آموزی در بین مددجویان اقدامات مؤثری انجام گرفته است.

معاون سوادآموزی استان با قدردانی از همکاری مثبت کمیته امداد امام خمینی استان در باسواد کردن مددجویان این نهاد افزود: با تعامل مطلوب که با مسئولان کمیته امام خمینی برقرار است امیدواریم که این روند، سبب با سوادی کامل مددجویان بی‌سواد این نهاد ادامه یابد.

وی توانمند سازی فکری، اعتقادی و معنوی مددجویان را مقدم بر توانمند سازی آنان از نظر معیشت و وضع اقتصادی دانست و بیان کرد: با وجود اینکه به بسیاری از خانواده‌های مددجو در استقلال اقتصادی و معیشتی کمک شده، به سبب ریشه‌دار بودن مشکل بی‌سوادی در بین اعضای خانواده این افراد متاسفانه این مهم همچنان در چرخه کمیته امداد باقی مانده است.

دانش‌فر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم این معاونت استفاده از مدد جویان باسواد و واجد شرایط برای آموزش و تشکیل کلاس‌های سواد آموزی است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهربا اشاره به تفاهم‌نامه بین دو دستگاه برای ارتقای سطح تحصیلی مددجویان تحت حمایت این نهاد و تقویت فرهنگ سوادآموزی در بین مددجویان، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه 180 نفر از مددجویان کمیته امداد استان در کلاس‌های سوادآموزی شرکت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار