رنکنیگ تیم‌های باشگاهی جهان؛ پرسپولیس با سقوط آزاد بهترین تیم ایران ماند

تهران (پانا) – در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی جهان پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران باقی ماند.  

کد مطلب: ۸۱۳۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رنکنیگ تیم‌های باشگاهی جهان؛ پرسپولیس با سقوط آزاد بهترین تیم ایران ماند

سایت معتبر کلاب ورد رنکینگ که هر هفته براساس عملکرد باشگاه‌های فوتبال جهان اقدام به رده‌بندی این باشگاه‌ها می‌کند امروز رده‌بندی جدید تیم‌های باشگاهی جهان را منتشر کرد.

براساس این رده‌بندی رئال مادرید به صدرنشینی خود ادامه داد و بارسلونا در رده دوم باقی ماند. اما گرمیو برزیل یکبار دیگر رده سوم را از اتلتیکو مادرید پس گرفت و تیم دوم شهر مادرید را به رده چهارم فرستاد. رده‌های پنجم تا دهم به ترتیب در اختیار «بایرن مونیخ، ایندیپنته، ریورپلاته، یوونتوس، سویا، منچستر یونایتد» قرار گرفته است.

اما در بین تیم‌های ایرانی پرسپولیس به رغم سقوط آزاد صدرنشین ایران باقی ماند. شاگردان برانکو در جدیدترین رده‌بندی جهان 14 پله سقوط کردند و به رده 172 رسیدند اما به صدرنشینی خود در ایران ادامه دادند.

استقلال همچنان تیم دوم ایران در رده‌بندی است که جایگاه 196 را در اختیار خود قرار داده است؛ آبی‌های شهر تهران هم در رده ‌بندی جدیی سقوط چهار پله‌ای داشته‌اند.

پس از پرسپولیس و استقلال به ترتیب برترین تیم‌های ایرانی و جایگاه آنها عبارت است از: 370- ذوب آهن؛ 522- پیکان؛ 537- سایپا؛ 575- تراکتورسازی؛ 585- فولاد خوزستان؛ 588- استقلال خوزستان؛ 616- صنعت نفت؛ 619- گسترش فولاد تبریز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار