گروه مرگ برای فوتبال پایه تبریز در تورنمنت جهانی ترکیه/ هم گروهی پسران طلایی با بارسلونا و گالاتاسرای

تبریز (پانا)- تیم فوتبال پسران طلایی ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه با تیم‌های قدرتمندی هم‌گروه شده است.

کد مطلب: ۸۱۳۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
گروه مرگ برای فوتبال پایه تبریز در تورنمنت جهانی ترکیه/ هم گروهی پسران طلایی با بارسلونا و گالاتاسرای

تورنمنت جهانی استانبول ترکیه با حضور 26 تیم از 11 کشور مختلف از اول اردیبهشت تا 3 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم فوتبال پسران طلایی ایران به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور دارد، این تیم در رده سنی زیر 12 سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

پسران طلایی ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های گالاتاسرای، سیواس اسپور، بارسلونا، کونیا اسپور، آتلتیک اسپور ترکیه و تیم گورنیکا قهرمان کشور لهستان هم‌گروه شده است که باتوجه به عملکرد حریفان پسران طلایی، گروه نماینده ایران گروه مرگ لقب گرفت.

تیم پسران طلایی ایران منتخبی از بازیکنان سراسر کشور در رده سنی نونهالان 12 سال است و این درحالی است که اکثریت بازیکنان این تیم اصالت تبریزی دارند.

آنچه مسلم است حضور تیم‌های پایه ایران در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی می‌تواند زمینه‌ساز حضور بازیکنان با استعداد فوتبال ایران در فوتبال اروپا باشد چراکه مدیران استعدادیاب باشگاه‌های فوتبال جهان هم برای ارزیابی بازیکنان با استعداد در چنین تورنمنت‌هایی حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است مدیریت آکادمی پسران طلایی ایران برعهده برادران یوسفی بوده و این تیم پیش‌تر در مسابقات ازمیر کاپ ترکیه، بانسکو کاپ بلغارستان، مسابقات تفلیس گرجستان و آنتالیا ترکیه شرکت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار