معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران مطرح کرد:‌ تخریب ۳۰ سازه غیرمجاز دریایی در سواحل استان مازندران

تهران (پانا) - به گفته معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران۳۰ سازه غیرمجاز دریایی در سواحل استان طی دو سال گذشته با همکاری مراجع قضایی و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تخریب شد.

کد مطلب: ۸۱۳۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران  مطرح کرد:‌ تخریب ۳۰ سازه غیرمجاز دریایی در سواحل استان مازندران

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محسن مصطفایی افزود: در راستای صیانت از نوار ساحلی استان مازندران، طی دو سال گذشته تعداد ۳۰ سازه غیر مجاز دریایی تخریب و جمع‌آوری شده است که از این تعداد ۱۴ مورد مربوط به سال۹۵ است.

وی همچنین از افزایش تعداد صدور مجوز تأسیس سازه‌های دریایی در سال ۹۶ خبر داد و گفت: با توجه به فرهنگ‌سازی انجام شده در سطح استان در زمینه صدور مجوز برای متقاضیان حقیقی و حقوقی به‌منظور ساخت سازه‌های دریایی،در این مدت ۱۵ مورد مجوز تفریحی و شیلاتی صادر شده است.

مصطفایی تصریح کرد: همچنین تعداد ۶ مجوز توسط کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بررسی و صادر شده که شامل دو شاخه موج شکن اسکله و پرورش ماهی شرکت سمام گستر شمال،سکوی تفریحی هتل نارنجستان،مجتمع تفریحی کاسپین ،دو شاخه دستک آبگیر پرورش ماهی کلارگستر نیکو،دوشاخه موج‌شکن پرورش ماهی خاویاری جویبار و بندر پشتیبانی پرورش ماهی در قفس لاریم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار