مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد

رایزنی با وزارت کشور برای طراحی خودروهایی با کاربری ویژه تاکسی

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از رایزنی با وزارت کشور و هماهنگی خودروسازان ملی برای طراحی خودرویی با کاربری ویژه تاکسی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رایزنی با وزارت کشور برای طراحی خودروهایی با کاربری ویژه تاکسی

علیرضا قنادان در نشستی خبری با موضوع برنامه‌های تاکسیرانی شهر تهران در سال 97 گفت: تاکسی در هر شهر المان اصلی شهر است و شعار ما دراین دوره مدرن سازی است و معتقدیم تاکسیرانی در مدیریت جدید شهری نیاز به تحول عمیق و ساختاری دارد. در تمام کشورهای پیشرفته دنیا، با کیفیت‌ترین ناوگان خودرو در اختیار فعالیت‌های تاکسیرانی آن‌‌ها قرار می گیرد از طرفی بسیاری از شرکت‌های خودروساز برای تبلیغ بهترین خودروهای خود، آن را در اختیار تاکسیرانی قرار می‌دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: در حال رایزنی با خودروسازان کشور هستیم که این موضوع نیز در کشور ما صورت بگیرد و به سمتی برویم که خودروهایی با کاربری ویژه تاکسی تولید شود. البته این موضوع فقط مختص به شهر تهران نیست بلکه در سطح کشور دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا با وزارت کشور و هماهنگی خودروسازان به طراحی خودرو با کاربری تاکسی برسیم.

قنادان اضافه کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه‌هایی که در سال جاری در سازمان تاکسیرانی دنبال می‌شود، افزودن ناوگان پاک در تاکسیرانی تهران است. با توجه به اینکه تاکسی‌ها بیشترین تردد در سطح شهر را دارد اگر آلایندگی کمتری داشته باشد آثار زیادی بر کاهش آلودگی هوای پایتخت خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: خودرویی که به عنوان ناوگان پاک وارد حمل و نقل می‌شود موجب فرهنگسازی در میان مردم خواهد شد. در تلاش هستیم زیرساخت تردد خودروهای هیبریدی را بیش از شرایط فعلی در تهران فراهم کنیم که در این زمینه مذاکراتی انجام شده و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

این خبر در حال تکمیل است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار