لزوم استفاده از مشارکت های مردمی در توسعه و نگهداری فضای سبز شهر

قم (پانا)- معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با تاکید بر لزوم استفاده بیشتر از مشارکت مردم گفت: امسال باید در کنار پروژه های توسعه ای فضای سبز موضوع کیفیت سر لوحه اقدامات باشد.

کد مطلب: ۸۱۳۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استفاده از مشارکت های مردمی در توسعه و نگهداری فضای سبز شهر

سید امیر سامع یکی از زیباترین اقدامات مدیریت شهری در قم را توسعه فضای سبز دانست و اظهار داشت: شهر کریمه اهل بیت (س) مقصد بسیاری از زائران داخلی و خارجی است از همین رو فضای سبز نشان دهنده خرمی و نشاط شهر محسوب می شود.
معاون شهردار قم ضمن تقدیر از اقدامات سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری افزود: امسال باید در کنار پروژه های توسعه ای موضوع کیفیت سر لوحه اقدامات باشد.
به گفته وی، استفاده بیشتر از مشارکت مردم باید به طور ویژه مورد توجه باشد، هر کجا که مردم مشارکت داشته باشند موفقیت های بیشتری خواهیم داشت و می توان به طور بهینه از ظرفیت های موجود در شهر بهره ببریم.
سامع با بیان اینکه سازمان پارک ها باید پشتیبان مناطق باشد تا نقش محوری سازمان در سطح شهر حفظ شود خاطرنشان کرد: سازمان باید با دست پر در زمینه اطلاعات، روش کار و کمک برای تجهیزات و لوازم از مناطق پشتیبانی کند.
وی با اشاره به حمایت های شهردار قم از اقدامات فضای سبز گفت: با وجود همه محدودیت های بودجه ای اما شهردار قم همیشه از این مقوله حمایت کرده و در این زمینه محدودیتی ایجاد نمی کند، موضوع فضای سبز همیشه مورد تاکید شهردار بوده است.
وی با اشاره به حمایت های استان در توسعه فضای سبز شهر ادامه داد: شهر باید توسعه همه جانبه داشته باشد و نمی توان بی تفاوت به محیط زیست و خرمی شهر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار