معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور:

عملیات احداث تنها بیمارستان قرچک در دولت به انجام رسیده است

قرچک (پانا) - معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: این جای شکرگذاری است که بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی شهرستان در مدت کوتاه و با بهترین امکانات آماده شده تا به بهره‌برداری برسد.

کد مطلب: ۸۱۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
عملیات احداث تنها بیمارستان قرچک در دولت به انجام رسیده است

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید ستاری شهرستان قرچک با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در ارائه خدمات شایسته به مردم توجه به حوزه بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول نظام سلامت است گفت: در راستای اجرای این سیاسیت و بهره‌مندی شهرستان قرچک از این خدمات و با پیگیری مسئولان، عملیات احداث تنها بیمارستان این شهرستان در دولت به انجام رسیده است .

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت جذب نیروی انسانی در بخش‌های مختلف بیمارستان ادامه داد: مطمئن باشید از سوی وزیر بهداشت و درمان، هرگونه کمک و مساعدت چه در حوزه درمان و چه در زمینه توسعه بیمارستان قرچک باشد، صورت می‌گیرد .

وی با بیان این‌که اهتمام مسئولان امر به اجرایی کردن برنامه‌های دولت در حوزه نظام جامع سلامت برطرف‌کننده بسیاری از دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌ها به ویژه شهرستان قرچک است خاطرنشان کرد: برای این بیمارستان چه در بخش تخصصی و چه سایر امور، حتماً از نیروهای بومی قرچک استفاده شود .

ستاری در پایان با اشاره به این امر که برای مسئولین فرصت خوبی است که به مردم قرچک خدمت کنند، افزود: این جای شکرگذاری است که بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی شهرستان در مدت کوتاه و با بهترین امکانات آماده شده تا به بهره‌برداری برسد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار