فرماندار قرچک:

خدمتگزاری به خانواده شهدا سرلوحه دولت است

قرچک (پانا) - فرماندار قرچک، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در روستاهای این شهرستان، گفت: قرچک نیازمند مساعدت مسئولان کشوری است تا بتواند بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی استان را بسازد.

کد مطلب: ۸۱۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمتگزاری به خانواده شهدا سرلوحه دولت است

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، همایش حمایت از کالای ایرانی که با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در قرچک برگزار شد.

وی در ادامه، تقدیم ۳۷۰ شهید توسط مردم غیور شهرستان قرچک را نشان‌دهنده رشادت مردم ولایتی و ولایتمداری مردم این شهرستان دانسته و با اشاره به این امر که قرچک ۱۱ جانباز ۷۰ درصد دارد، افزود: مراحل عملیات عمرانی بیمارستان شهید ستاری طی ۲۱ ماه به پایان رسیده است، هنوز تجهیز و راه‌اندازی نشده است که از این بابت از وزارت بهداشت گله‌مند هستیم.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: امید آن را داریم که این بیمارستان به زودی به بهره برداری برسد.

فرماندار روال کاری مسئولان قرچک را تأکید بر اصل وحدت دانسته و با تأکید بر این امر که اگر وحدت در شهرستان باشد همه مشکلات حل خواهد شد، خطاب به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: در قرچک نخبگان زیادی وجود دارند که از شما تقاضا داریم از طرح‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی نخبگان ‌شهرستان حمایت کنید.

مرسلپور، قرچک را شهرستانی دارای رشد ۲۰۰ درصدی در حوزه بهداشت و درمان دانسته و با اذعان به این امر که در ماه‌های آینده چند خانه بهداشت در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: روستاهای قرچک جزء متراکم‌ترین روستاهای استان تهران هستند و اقدامات ارزنده‌ای برای بهبود وضعیت روستاها انجام شده است، به همین دلیل هیچ مهاجرتی از روستا به شهر نداشتیم و حتی به جمعیت روستاهای قرچک اضافه شده است .

مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان قرچک در این همایش با اشاره به این امر که شهید امیر سرلشکر منصور ستاری مانند یاقوت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد ماند و جای ایشان را فرزند نخبه‌اش پر کرده است، گفت: خدمتگزاری به خانواده شهدا هدف، برنامه اصلی و سرلوحه دولت امور دولت است .

وی گفت: در قرچک اولویت مسئولان و مردم خرید اقلام ایرانی است تا با این اقدام به اشتغال کمک و از کالای ایرانی حمایت شود .

مرسلپور با تأکید برا این مفهوم که قرچک نیازمند مساعدت مسؤولان کشوری است تا بتواند بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی استان را بسازد، تصریح کرد: ه اگر فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد ناهنجاری‌ها در شهرستان کاهش می‌یابد .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار