مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبرداد:

تلاش برای ساماندهی مطلوب و اجرای شفاف فرآیند نقل و انتقالات معلمان

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه کمیته برنامه ریزی این سازمان گفت: اگر به دنبال رفع مشکلات مالی در آموزش و پرورش هستیم باید در زمینه ساماندهی منابع انسانی گام های موثر و جدی برداریم.

کد مطلب: ۸۱۳۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای ساماندهی مطلوب و اجرای شفاف فرآیند نقل و انتقالات معلمان

قاسمعلی خدابنده در این جلسه با اشاره به اهمیت ساماندهی منابع انسانی در این حوزه اظهار داشت: بخشی از مشکلات مالی که امروز با آن مواجه هستیم به چالش هایی بازمی گردد که منشا آن عدم ساماندهی مطلوب نیروی انسانی است.

وی افزود : امسال بیش از چهار هزار نفر از همکاران در استان بازنشسته خواهند شد و با اتخاذ سیاست مطلوب ساماندهی نیروی انسانی باید به دنبال این باشیم که کمبودهایی را که سال آینده در زمینه نیرو خواهیم داشت را به شکلی جبران کنیم

وی بابیان اینکه سال گذشته با درخواست بیش از چهار هزار و ۷۶۰ همکارفرهنگی که متقاضی انتقال داخل استان بودند موافقت شد تصریح کرد: سال گذشته ،در مجموع هفت هزار و ۹۵۰ همکار فرهنگی در سامانه درخواست انتقال داخل استان ثبت نام کرده بودند که با بررسی های مرحله ای مختلف با انتقال 52 درصد از متقاضیان موافقت شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین گفت: در سال قبل ۴۶۹ نفر هم از طریق کمیسیون پزشکی درخواست انتقال دادند که مدارک ۱۹۶ نفر آن ها تایید و به ادارات مدنظر منتقل شدند.

خدابنده به آغاز فرایند نقل و انتقال داخل استان معلمان از نیمه دوم خردادماه ۹۷ هم اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته شاهد بودیم که بیشترین متقاضیان نقل و انتقال خواستار حضور در نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان بودند که امسال باتوجه به شرایط و چالش های نیروی انسانی که سال آتی با آن مواجه خواهیم شد، باید در زمینه ساماندهی مطلوب و اجرای مطلوب و شفاف فرآیند نقل و انتقال معلمان برنامه ریزی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار