هم زمان با پانزدهمین سفر شهرستانی:

استاندار تهران به مقام شامخ شهدای ری ادای احترام کرد

ری (پانا) - استاندار تهران در سفر خود به شهرستان ری، با حضور در مقبره الشهدای این شهرستان، یاد شهدا را گرامی داشت و به مقام این عزیزان ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران به مقام شامخ شهدای ری ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران، محمدحسین مقیمی پس از ورود به شهرستان ری، به مقبره الشهدای این شهرستان عزیمت و با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کرد .

وی پس از ادای احترام به شهدای شهرستان ری با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به زیارت آن حضرت پرداخت

مقیمی همچنین از صحن در حال احداث «آیت الله کاشانی» در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز بازدید کرد.

سفر به ری، پانزدهمین سفر شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است . مقیمی پس از ادای احترام به شهدای والامقام انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم و زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور در فرمانداری ری بیست و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مشترک با کمیته برنامه ریزی ری را با حضور فرماندار ری ،بخشداران و شهرداران این شهرستان و مدیران کل و رؤسای دستگاه های اجرایی آغاز خواهد کرد .

این دومین سفر شهرستانی استاندار تهران در سال ۹۷ است، وی یکشنبه ۱۹ فروردین ماه در اولین سفر شهرستانی خود در سال ۹۷ در شمیرانات حضور پیدا کرد . هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران نیز در این مراسم مقیمی را همراهی می کرد .

دیدار با نخبگان علمی،فرهنگی و ورزشی و همچنین نشست صمیمی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران شهرستان ری از مهم ترین بخش های سفر یک روزه مقیمی به این شهرستان است . پیش از این، استاندار تهران در سفر به شهرستان های بهارستان، پیشوا، فیروزکوه، ملارد، پردیس، قرچک، اسلامشهر، ورامین، دماوند، پاکدشت، رباط کریم، شهریار، قدس و شمیرانات مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کرده بود .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار