مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تک شیفته نمی شود

یاسوج (پانا) - در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیشتر اعضای حاضر از جمله مدیران آموزش و پرورش دو شهرستان بزرگ استان مخالفت خود را با این دستورالعمل که همه مدارس غیر انتفاعی تنها باید در شیفت صبح فعالیت داشته باشند اعلام کردند.

کد مطلب: ۸۱۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تک شیفته نمی شود

عصر دیروز نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در این نشست یکی از دستور کارها در خصوص تک شیفت کردن مدارس غیر انتفاعی بود که دستورالعمل آن از طرف وزارت آموزش و پرورش صادر شده است.

بیشتر اعضای حاضر از جمله مدیران آموزش و پرورش دو شهرستان بزرگ استان مخالفت خود را با این دستورالعمل که همه مدارس غیر انتفاعی تنها باید در شیفت صبح فعالیت داشته باشند اعلام کردند.

مدیران آموزش و پرورش این دو شهرستان به دلایل خود در خصوص مخالفت با این اقدام اشاره کردند که اولا به اشتغال‌زایی صدمه وارد می‌شود و دوم این که تعداد بسیار زیادی دانش‌آموز در شیفت بعد از ظهر مشغول به تحصیل هستند و فضای آموزشی کافی برای تحصیل آن‌ها در شیفت صبح وجود ندارد.

در خصوص برخی آمارها هم میان اعضای شورای آموزش و پرورش اتفاق نظری وجود نداشت و برخی مسؤولان اعتقاد داشتند که در خصوص تعداد دانش‌آموزان در شیفت عصر بزرگنمایی شده است.

فرماندار بویراحمد هم درخواست کرد که به دلیل وجود تعداد بسیار زیادی دانش‌‌آموز در مدارس غیر انتفاعی و همچنین اضافه شدن سالانه ۲ هزار نفر به آن‌ها و افزایش مهاجرت‌ها به این شهرستان طرح یاد شده ابتدا در شهرستان‌های کوچک اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار