تشکیل نشست شورای مبارزه با مواد مخدر به ریاست استاندار خوزستان

تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه های دولتی و خصوصی با سمن ها

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان در نشست ماهانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان بر همکاری بیشتر دستگاه های دولتی و خصوصی با سمن ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل نشست شورای مبارزه با مواد مخدر به ریاست استاندار خوزستان

نشست ماهانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست استاندار خوزستان تشکیل شد.غلامرضا شریعتی در این نشست عنوان کرد: جا دارد طرح شناسایی مدارس در معرض خطر و انجام اقدامات فرهنگی برای آنها که از سال گذشته شروع شده امسال در محدوده بیشتری انجام شود.

استاندار خوزستان افزود: مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و هلال احمر در این طرح قابل تقدیر است و در همین راستا انتظار می‌رود از ظرفیت سمن ها بیش از پیش استفاده شود.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: همچنین شهرداری ها در کنار دیگر دستگاه های متولی کمک کنند تا تقاضا و رغبت به مصرف مواد مخدر کاهش یابد و دستگاه های دولتی و خصوصی با سمن ها همکاری بیشتری داشته باشند.

شریعتی تصریح کرد: در مرزها امکانات بیشتر و بهتری در نظر گرفته شود چرا که این مساله به نوعی به آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی مربوط است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: برنامه های مستمر آموزشی برای کارکنان دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گیرد همچنین بیماران مراکز درمانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند و دستگاه های فرهنگی وقت ویژه ای در امر مبارزه با مواد مخدر در نظر بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار