اجرای فیلم- کنسرت‌های هری پاتر در بیش از 35 کشور دنیا

تهران (پانا) - فیلم- کنسرت‌های «هری پاتر و تالار اسرار» در بیش از 35 کشور دنیا به صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۸۱۳۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای فیلم- کنسرت‌های هری پاتر در بیش از 35 کشور دنیا

به گزارش برادوی ورلد، مجموعه کنسرت‌های هری پاتر که از ژوئن 2016 با فیلم «هری پاتر و سنگ جادو» آغاز شد، قرار است در سال 2018 با اجرای صدها کنسرت به بیش از 35 کشور جهان سفر کند.

در «هری پاتر و تالار اسراسر» خودروها به پرواز درمی‌آیند، درخت‌ها می‌جنگند و یک جن خانگی اسرارآمیز به دیدن هری پاتر می‌رود تا به او درباره اسرار دنیای جادوگری در سال جدید هشدار دهد. در این قسمت، هری پاتر در پایان نخستین سال تحصیل خود در هاگوارتز درگیر ماجرای گشوده شدن تالار اسرار می‌شود. او با استفاده از نوشته‌های مچاله شده در دست هرمیون راز تالار اسرار کشف می‌کند و می‌فهمد که حملات توسط یک مار غول‌پیکر انجام می‌گیرد. هری می‌فهمد که زبان مارها را می‌داند و با استفاده از زبان مارها در تالار اسرار را باز می‌کند.

موسیقی متن فوق‌العاده این فیلم نامزدی جایزه گرمی را برای جان ویلیامز (آهنگساز) به همراه داشت. یک کلاسیک جدید با موتیف‌های زیبای سحرانگیز که هری پاتر را در سفری اسرارآمیز همراهی می‌کند.

جاستین فریر رهبر ارکستر در سری کنسرت‌های هری پاتر درباره این اثر می‌گوید: «مجموعه فیلم‌های هری پاتر همچنان یک پدیده فرهنگی است که میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا از تماشای آن لذت بردند. ما برای نخستین‌بار فرصتی در اختیار طرفداران گذاشتیم تا شاهد اجرای زنده موسیقی متن بی‌نظیر آن با همراهی یک ارکستر سمفونی باشند، در حالی که فیلم محبوبشان را بر یک صفحه نمایشی بزرگ تماشا می‌کنند. این یک رویداد فراموش نشدنی است.»

برادی بیوبین تهیه کننده فیلم-کنسرت‌های هری پاتر اضافه می‌کند: «نام هری پاتر همه جای دنیا مترادف با هیجان است و ما امیدواریم نمایش فیلم همراه با اجرای زنده موسیقی متن آن مخاطبان ما را از لذت بازگشت به دنیای جادو و همنشینی با شخصیت‌های شگفت‌انگیز ساکن این دنیا بهره‌مند کند.»

تور فیلم-کنسرت‌های هری پاتر طی ماه‌های آینده در شهرهای اروپایی، امریکای شمالی و جنوبی و استرالیا برگزار خواهد شد. سان فرانسیسکو و لندن میزبانان بعدی این کنسرت هستند. کنسرت «هری پاتر و زندانی آزکابان» برنامه بعدی این مجموعه است که بعد از کنسرت‌های «هری پاتر و تالار اسراسر» به صحنه می‌رود.

هری پاتر و تالار اسرار (Harry Potter and the Chamber of Secrets) نام یک فیلم سینمایی فانتزی محصول شرکت برادران وارنر سال ۲۰۰۲ است. این فیلم به کارگردانی کریس کلمبوس و نویسندگی استیو کلاوز بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ جی.کی. رولینگ ساخته شده است. تالار اسرار دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های هری پاتر محسوب می‌شود که دنباله «هری پاتر و سنگ جادو» و پیش از «هری پاتر و زندانی آزکابان» است.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار