نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی دختر شهر تهران در حال برگزاری است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران انتخابات شوراهای دانش آموزی را تمرین دموکراسی دانست.

کد مطلب: ۸۱۳۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی دختر شهر تهران در حال برگزاری است

بیستمین انتخابات شوراهای دانش آموزی و نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی شهر تهران باحضور باقری مدیرکل, کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران, عبادانی نماینده مجلس دانش آموزی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران و دانش آموزان دختر منتخب در محل کانون مفتح در حال برگزاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه با اشاره به منویات رهبر انقلاب و رئیس جمهور اسلامی ایران مبنی بر ارزش گذاری و بها دادن به نوجوانان و جوانان اظهارداشت: انتخابات شوراها و مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی می باشد.

کریمی افزود: باید تلاش کنیم در کنار هم بودن را با یکدیگر تجربه کنیم و با کنترل هیجانات خود, هنر خوب شنیدن و خوب دیدن را پرورش دهیم.

وی بر تحمل تفکر مخالف تاکید نمود و ادامه داد: این انتخابات مشارکت موثر نوجوانان و جوانان را در عرصه های مختلف اجتماعی فراهم می کند و بر آموزش حقوق شهروندی تصریح نمود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران بر انتخاب افراد کارآمد که بتوانند موضوعات مربوط به حوزه دانش آموزی را به خوبی به مسئولین منتقل کنند تاکید کرده و گفت: منتخبین دانش آموزی باید از رفتارهای شتاب زده پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار