برگزاری مسابقه هفت خان ویژه دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی

شهرکرد (پانا) -عبدالعلی رسولی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقه هفت خان در استان خبر داد

کد مطلب: ۸۱۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه هفت خان ویژه دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی

شروع مسابقه هفت خان از 2 اردیبهشت ماه ویژه دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی بر گزار میشود.

عبدالعلی رسولی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود:مسابقه هفت خان،مسابقه ای علمی مبتنی بر اطلاعات عمومی و تخصصی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی در هشت گروه موضوعی در بستر اپلیکیشن همراه اجرا میشود.

در ادامه افزودندهدف از این مسابقه :1.ایجاد شور و نشاط2.ایجاد انگیزه 3.ایجاد رقابت سالم در عین همکاری4.بهره گیری صحیح از سیستم های نوین ارتباطی به ویژه تلفن های هوشمند5.ارتقاء بینش دینی،علمی،اخلاقی،فناوری و تشکیلاتی6. شناسایی و کشف استعدادهای علمی ،اخلاقی،دینی و تشکیلاتی دانش آموزان است.این مسابقه دارای 7 مرحله میباشد که در هر مرحله از بازی شرکت کنندگان در هر گروه به چند دسته سوالات پاسخ می دهند و مرحله نهایی (مرحله هفتم)در مشهد مقدس برای بازی حضوری انتخاب میشوند و دانش آموزان برگزیده کشوری همراه با مربیان خود به مشهد مقدس اعزام می گردند و مربیان فعال مورد تشویق قرار میگیرند.

در ادامه عبدالعلی رسولی از جوایز نفیس این مسابقه خبر داد و نیز افزودند:جوایز دونفر اول 2 سکه تمام بهار آزادی،دو نفر دوم 1سکه بهار آزادی ،دو نفر سوم1 نیم سکه بهار آزادیدو نفر چهارم 1ربع سکه بهار آزادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار