زمان نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری 97 فردا اعلام می شود

بوشهر (پانا) - سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ وزمان اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکزسال 1397 اطلاعیه صادر کرد .

کد مطلب: ۸۱۳۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
زمان  نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری  97  فردا  اعلام می شود

به گزارش سازمان سنجش کشور : به اطلاع کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1397 ثبت‌نام و شرکت نموده‌اند، می‌رساند که نتایج مرحله اول آزمون مذکور در روز دوشنبه مورخ 97/01/27 در قالب کارنامه اولیه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار داده می‌شود.

کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رؤیت کارنامه اولیه اعلام نتیجه اقدام نموده و درصورت لزوم از آن پرینت تهیه نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، لازم است بر اساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه‌ای که به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام نموده و سپس کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد نمایند.

اطلاعیه تکمیلی درخصوص زمان و نحوه انتخاب رشته و زمان انتشار دفترچه‌راهنمای انتخاب رشته به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار