نهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی دختر شهر تهران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران انتخابات شوراهای دانش‌آموزی را تمرین دموکراسی دانست زیرا این انتخابات مشارکت موثر نوجوانان و جوانان را در عرصه‌های مختلف اجتماعی فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۸۱۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، بیستمین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی و نهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی شهر تهران باحضور عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، عبادانی نماینده مجلس دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و دانش‌آموزان دختر منتخب در محل کانون مفتح در حال برگزاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه با اشاره به منویات رهبر انقلاب و رئیس جمهور اسلامی ایران مبنی بر ارزش گذاری و بها دادن به نوجوانان و جوانان اظهار کرد: انتخابات شوراها و مجلس دانش‌آموزی تمریت دموکراسی است.

کریمی افزود: باید تلاش کنیم در کنار هم بودن را با یکدیگر تجربه کنیم و با کنترل هیجانات خود، هنر خوب شنیدن و خوب دیدن را پرورش دهیم.

وی بر تحمل تفکر مخالف تاکید کرد و ادامه داد: این انتخابات مشارکت موثر نوجوانان و جوانان را در عرصه‌های مختلف اجتماعی فراهم می‌کند و بر آموزش حقوق شهروندی تاکید دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران بر انتخاب افراد کارآمد که بتوانند موضوعات مربوط به حوزه دانش‌آموزی را به خوبی به مسئولان منتقل کنند تاکید کرد و گفت: منتخبان دانش‌آموزی باید از رفتارهای شتاب زده پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار