معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

محور اصلی برنامه های معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سال 97 اعلام شد

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از محور اصلی برنامه های این معاونت در سال 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
محور اصلی برنامه های معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سال 97 اعلام شد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران ، محمداحسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تشریح برنامه های مهم این معاونت گفت : ساماندهی نیروی انسانی مورد نیاز مدارس از طریق افزایش مدارس غیر دولتی و استفاده از نیروهای بازنشسته بر اساس قرارداد برون سپاری از جمله برنامه های این معاونت در سال 97 می باشد.

وی، ادامه داد: ساماندهی بصورت قطبی در مناطق استان واستفاده از ظرفیت مدارس بسته حمایتی در دستور کار این معاونت برای سال جدید می باشد.

احسانی، توسعه حرفه ای معلمان با توجه به فرایند تعامل با تاکید گروهی ،توسعه کمی و کیفی پژوهش و جستجوگری در سطح دانش آموزان،بهره مندی هوشمندانه از فناوری با فیلم سه دقیقه ای و به اشتراک گذاری تجربیات فرایند یاددهی و یادگیری در بین معلمان را از برنامه های دیگر این معاونت دانست و افزود: توانمند سازی معلمان و نهادینه کردن فرهنگ درس پژوهی ، در دستور کار این معاونت است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران توسعه کمی دوره ی پیش دبستانی را یکی از دیگر کارهای مهم این معاونت خواند و تصریح کرد: جذب حداکثری نوآموزان حتی در مناطق دور افتاده و تولید و بازنگری محتوای آموزشی پیش دبستانی استان ، از برنامه های مورد توجه این معاونت در سال جدید می باشد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره یک ماهه دوزبانه ، برگزاری کلاس های چند پایه و پوشش نوآموزان در کدهای دولتی از دیگر محورهای برنامه ای معاونت آموزش ابتدایی شهرستان های استان تهران می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار