با حضور اعضای کمیته تخصصی زنگ هنر اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

کمیته تخصصی زنگ هنر با موضوع محتوای آموزشی برگزار شد

تهران ( پانا) - کمیته تخصصی زنگ هنر اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن شورای شماره یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۳۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کمیته تخصصی زنگ هنر با موضوع محتوای آموزشی برگزار شد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران ، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن بازخوانی اهداف تشکیل کمیته تخصصی زنگ هنر ، اظهار داشت: باید بانک اطلاعاتی برای معلمین هنرمند شهرستان های استان تهران تهیه شود تا در ساماندهی درس هنر به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

وی، 85 درصد معلمین درس هنر شهرستان های استان تهران را غیر تخصصی دانست و افزود:باید در راستای تقویت معلمان غیر تخصصی هنر کلاس های آموزشی برگزار کرد تا با عملکرد بهتری از زنگ هنر در مدارس برسیم .

فولادوند ، با بیان اینکه خلاقیت و تفکر باید در زنگ هنر شکوفا شود ،تصریح کرد: در زنگ هنربا کشف استعدادها، می توان دانش آموز خلاق و متفکر تربیت نمود که از اهداف جدی نظام تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه هنر می تواند در دراز مدت به عنوان عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد ، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم درس هنر به جایگاه واقعی خود نزدیک شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار