برنامه های کانون جوانان بسیج آستارا با جشن بعثت آغاز شد

کانون فرهنگی، آموزشی و هنری جوانان بسیج آستارا جشنواره های بهاره خود را برای ترویج آموزه های دینی و افزایش نشاط اجتماعی، با برگزاری جشن بعثت در باغ ملی این شهرستان آغاز کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های کانون جوانان بسیج آستارا با جشن بعثت آغاز شد

به گزارش پانا از گیلان،مسئول واحد فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه آستارا عصر شنبه در حاشیه جشن بعثت در باغ ملی آستاراگفت: کانون فرهنگی، آموزشی و هنری جوانان بسیج با همکاری برادران و خواهران بسیجی و هنرمندان متعهد برای برگزاری برنامه های جذاب و جشنواره های پر محتوا فعالیت می کند و مردم و گردشگران این شهرستان از آن بهره مند می شوند.
سرهنگ موسی بهرام پور افزود: این کانون فنون و هنرهایی همچون گویندگی، اجرای برنامه، آشپزی، رایانه و بازیگری تئاتر را آموزش داده و برای شرکت کنندگان موفق در دوره های آن، گواهینامه مهارت صادر می کند.
وی اظهار کرد: هنرمندان بسیجی آستارا در تابستان سال گذشته، جشنواره های پرمخاطبی را در نوار ساحلی این شهرستان برای مردم و مسافران برگزار کردند و امسال نیز برنامه های متنوعی تهیه و تدارک دیده شده است.
در جشن بعثت در باغ ملی آستارا، گروه تئاتر مولانا با تهیه کنندگی و کارگردانی منصور سفیدگر، نمایش طنز اجرا و گروه موسیقی صومعه نیز قطعاتی از موسیقی سنتی را ارائه کرد که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.
آموزشگاه های مختلف نیز که به طور عمده برای پشتیبانی دانش آموزان پیش دانشگاهی و کنکوری فعالیت می کنند، با استفاده از فرصت حضور چشمگیر مردم در این جشن، با هدف جلب مشارکت دانش آموزان، جزوه های آموزشی خود را برای همه مقاطع تحصیلی توزیع کردند.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز در این جشن گفت: رسول گرامی اسلام (ص) عامل وحدت مسلمانان است و هنرمندان نیز باید از این ظرفیت بزرگ برای تحکیم اتحاد مردم استفاده کنند.
وی اضافه کرد: تولید نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ دینی در دستور کار مسئولان شهرستان آستاراست و در این راستا قدم های مهمی برداشته شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی علیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 17 درصد جمعیت آن را برادران و خواهران اهل سنت تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار