معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان : ۲۱۶ میلیون تومان اعتبار برای هوشمند سازی مدارس استان ابلاغ شد

سنندج(پانا)-معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ ۲۱۶ میلیون تومان اعتبار برای هوشمند سازی مدارس استان کردستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۱۳۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان :  ۲۱۶ میلیون تومان اعتبار برای هوشمند سازی مدارس استان ابلاغ شد

طالب محمدی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان با اعلام این خبر گفت : توسعه دولت الکترونیک مسأله روز است و جامعه و به ویژه آموزش و پرورش که با یادگیری و یاددهی سر و کار دارد تاثیر پذیرترین مقوله در مسأله فناوری است .

وی با بیان اینکه رشد فناوری اطلاعات باعث تغییر ذایقه دانش آموزان شده است ،اظهار داشت : متولیان آموزش و پرورش باید با بهره گیری از این فرصت به سمت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش حرکت کنند و استفاده از این ظرفیت موجب تسریع در امور و صرفه جویی خواهد شد .

محمدی از هوشمند سازی بیش از ۵۰ درصد مدارس و ۴۹ درصد کلاسهای درس استان تاکنون خبر داد و گفت : هوشمند سازی مدارس در ۶ سطح انجام می شود و امروز ضرورت آموزش معلمان و بکار گیری امکانات موجود در راستای پیشبرد آموزش و پرورش یک ضرورت است .

هم چنین در ادامه این نشست علی رشیدی رییس اداره فناوری اطلاعات استان کردستان نیز تصمیم گیری و نیاز سنجی در خصوص هزینه کرد اعتبار ابلاغی در خصوص هوشمند سازی مدارس را یکی از اهداف این نشست اعلام کرد و گفت : بعد از تهیه و خرید ، تجهیزات هوشمند سازی در بین واحد های آموزشی نیازمند توزیع خواهد شد .

وی با اشاره به راه اندازی اتوماسیون تحت وب در اداره کل و آموزش و پرورش و دهگلان و بهره گیری از مزایای اتوماسیون تحت وب گفت : اداره فناوری مقدمات لازم برای راه اندازی اتوماسیون اداری تحت وب را در آموزش و پرورش مریوان و نواحی یک و دو سنندج فراهم کرده است .

وی یکی از برنامه های کارگروه توسعه دولت الکترونیک را راه اندازی میز خدمت الکترونیکی عنوان کرد و گفت : همه معاونت ها و بخش های می توانند فرآیندهای مرتبط با ارباب رجوع را به فناوری اطلاعات اداره کل اعلام کنند تا مقدمات لازم برای الکترونیکی کردن ارایه خدمات فراهم شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار