برگزاری اختتامییه جشنواره توس تا فرات در کانون شهید شهابیان کاشمر

کاشمر(پانا) - باحضور نمایندگانی از ادارات آموزش و پرورش کاشمر ، کوهسرخ ، خلیل آباد و بردسکن در کانون فرهنگی تربیتی شهید شهابیان کاشمر اختتامییه جشنواره توس تا فرات برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامییه جشنواره توس تا فرات در کانون شهید شهابیان کاشمر

سیدمصطفی سیدی دبیر جشنواره توس تا فرات گفت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقه شناسایی و استعدادیابی دانش آموزان بوده است که به صورت هماهنگ و با همکاری ادارات آموزش و پرورش شهرستان های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و منطقه کوهسرخ اجرا شده است.

بخش نقاشی این مسابقه ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی و بخش عکاسی ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه طراحی شد که با وجود اینکه دوره اول برگزاری این مسابقه بود دانش آموزان استقبال چشمگیری از این مسابقه داشتند و در بخش نقاشی 670 اثر و در بخش عکاسی 65 اثر به دبیرخانه ارسال شد

وی با اشاره به جوایز این مسابقه گفت: تلاش کردیم مناسب ترین جوایز را برای هر بخش در نظر بگیریم و حتی بعد از اتمام این مسابقه نیز ارتباط ما با دانش آموزان قطع نخواهد شد چرا که بخشی از جوایز مربوط به اردوهای رایگان عکاسی و دوره های آموزشی رایگان طراحی و نقاشی برای رتبه های برتر می باشد.

سیدی در پایان اظهارکرد: مصمم هستیم فرآیند شناسایی و استعدادیابی از دانش آموزان را در سایر رشته ها طراحی و اجرا کنیم.

گفتنی است: در این مراسم توسط یک دانش آموز هنرمند عکس شهید شهابیان در حضور مهمانان نقاشی و در پایان به برادر شهید اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار