دومین نشست کمیته ساماندهی بازار ارز مجلس با نمایندگان دولت امروز برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری دومین نشست مشترک کمیته ساماندهی بازار ارز مجلس با نمایندگان دولت خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست کمیته ساماندهی بازار ارز مجلس با نمایندگان دولت امروز برگزار می‌شود

به گزارش صدا‌و سیما، محمدرضا پورابراهیمی افزود: روز دوشنبه نیز نشست مشترک این کمیسیون با وزرای اقتصادی دولت به منظور ساماندهی بازار ارز برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در نشست مشترک صبح فردای کمیته ساماندهی بازار ارز درکمیسیون اقتصادی مجلس با حضور معاون ارزی بانک مرکزی، معاون پولی و بانکی وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان توسعه و تجارت، وضعیت بازار ارز کشور و اقدامات و برنامه ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دراین جلسه، گزارش اقدامات دولت از زمان ابلاغ سیاست‌های جدید ارزی تا صبح یکشنبه، استماع می‌شود و سپس نمایندگان دولت، برنامه جامع و اقدامات در دست اجرا را ارائه خواهند داد.
وی گفت: پس از آن نیز،طرح دو فوریتی ارزی مجلس به بحث و بررسی گذاشته می‌شود تا جمع‌بندی نهایی درباره اقدامات دولت و مجلس در این راستا مشخص شود.
پور ابراهیمی خاطر نشان کرد: متعاقب این جلسه نیز، روز دوشنبه، نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با وزرای اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی به منظور جمع‌بندی اقدامات دولت و مجلس در راستای ساماندهی بازار ارز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار