از پول تا اینترنت؛ درخواست‌های شفر برای ادامه کار با استقلال

تهران (پانا)- به نظر می رسد وینفرد شفر، سرمربی استقلال برای تمدید قرارداد علاوه بر افزایش مبلغ، آپشن های دیگری هم در سر دارد و حالا باید دید استقلالی ها آن را می پذیرند یا خیر.

کد مطلب: ۸۱۳۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
از پول تا اینترنت؛ درخواست‌های شفر برای ادامه کار با استقلال

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال ایران، طبق روال معمول بازار نقل و انتقالات و تمدید قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها روز به روز پررنگ تر می شود.

در این میان استقلالی‌ها که با آمدن وینفرد شفر روزهای خوشی را در لیگ برتر سپری کردند و با فرار از انتهای جدول مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده‌اند، حالا درگیر تمدید قرارد این مربی آلمانی هستند.

در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بود که استقلال با علیرضا منصوریان بر روی ریل ناکامی قرار گرفته بود. شکست پشت شکست و ناکامی در نتیجه‌گیری، نارضایتی هواداران استقلال کادرفنی را در شرایط بدی گذاشته بود تا اینکه بالاخره منصوریان بعد از چندبازی که همچنان بی‌نتیجه مانده بود و تنها سهمش شکست شده بود عطای استقلال را به لقایش بخشید و از این تیم رفت.

با رفتن او از تیم استقلال بحث انتخاب سرمربی بالا گرفت که البته گزینه های زیادی هم همان زمان مطرح شد اما در نهایت قرعه کار به شفر افتاد، مربی آلمانی که ابتدای ورودش به تیم استقلال مورد هجمه کارشناسان و اهالی فن قرار گرفت به طوری که او را مربی که نه در حد و اندازه‌ای استقلال باشد لقب دادند، در نهایت شفر سرمربی تیم استقلال شد و دوران روشن استقلال با این مربی آلمانی رقم خورد. این تیم پس از چندین شکست بالاخره با شفر به روزهای اوج بازگشت و شرایط خوبی پیدا کرد.

حالا که به هفته های پایانی لیگ رسیده ایم، بعد از این موفقیت و رقابت استقلال با تیم‌های صدرنشین همچون ذوب آهن و سایپا برای کسب جایگاه نایب قهرمانی بحث تمدید قرارداد شفر هم به میان آمده است. برخی معتقدند مبلغ قرارداد شفر در دستور کار است و این مربی آلمانی به دنبال افزایش مبلغ قرارداد است و حتی برخی‌ها گفتند پیشنهادش 600 هزار دلار بوده البته مبالغ دیگری همچون 800 هزار دلار هم بر سر زبان ها افتاده است، ضمن اینکه شفر علاوه بر مبلغ قرارداد چندی پیش در مورد وضعیت خانه، اینترنت و خودروش هم گلایه کرده بود و این طور شنیده می شود که او برای سال آینده درخواست کرده که شرایط و امکانات بهتری در ایران برای او فراهم کنند.

البته گویا شفر تنها به مسایل شخصی اکتفا نکرده بلکه آپشن‌های دیگر همچون جذب دستیاران و بازیکنان خارجی هم در دستورکار خود قرارداده است و حالا باید دید باشگاه استقلال به کدام یک از خواسته‌های این سرمربی تن می دهد و آیا شفر برای سال بعد در استقلال می‌ماند یا خیر.

هرچند که حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال مبالغ دستمزد شفر را تکذیب کرد و اعلام کرده که شفر به هیچ عنوان انسان مادی نیست ولی در نهایت مشخص می شود این سرمربی از استقلال چقدر می گیرد و اظهارات زمانی مبنی بر اینکه شفر عاشق استقلال است و برای پول کار نمی کند چقدر به حقیقت تبدیل می شود، ضمن اینکه با تمام این حرف و حدیث ها صحبت از خواسته های شفر نه تایید و نه تکذیب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار