جزئیات برگزاری دهمین دوره جشنواره فارابی اعلام شد

تهران (پانا) - مهلت ثبت‌نام برای دهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی (ویژه علوم انسانی) تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۱۳۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری دهمین دوره جشنواره فارابی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره فارابی، فرآیند برگزاری دهمین دوره جشنواره فارابی ویژه علوم انسانی آغاز شده و متقاضیان تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره دارای ۱۴ گروه علمی و تخصصی است و قرار است برای اولین بار در این دوره دو جایزه ویژه اخلاق و تربیت و مطالعات میان رشته ای اعطا شود.

تمامی آثاری که از ابتدای فروردین ماه سال ۱۳۹۴ تا پایان اسفندماه ۱۳۹۶ پایان یافته‌اند و یا منتشر شده باشند، امکان شرکت در این دوره از جشنواره را دارند.

هدف از برگزاری این جشنواره بسترسازی تولید دانش علوم انسانی و اسلامی، ایجاد نگرش مثبت به علوم انسانی و ضرورت‌های استفاده از آن در تبیین پدیده‌های انسانی، معرفی نقش علوم‌انسانی در توسعه دانش بشری، مدیریت اجتماع و تمدن‌سازی در گذشته و اکنون، فرصت‌سازی برای عرضه نظرات و نقد آنها و تقویت و توسعه ایده بازنگری علوم انسانی در ایران و جهان اسلام است.

بازنمایی توان علمی ایران و جامعه اسلامی در حوزه علوم انسانی اسلامی و کمک به تبیین اهمیت، کارکرد و نقش موثر علوم انسانی در فرآیند برنامه‌ریزی و سیاستگذاری ملی و بین‌المللی از دیگر اهداف این جشنواره است.

دهمین دوره بین المللی جشنواره فارابی قرار است زمستان سال ۹۷ برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار