بارش باران در ۹ محور مواصلاتی

جاده چالوس یک طرفه می‌شود

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در ۹ محور مواصلاتی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران در ۹ محور مواصلاتی

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها گفت: هم اکنون استان‌های آذربایجان شرقی، مرکزی، قم، خراسان شمالی، زنجان(اکثرمحورها)، استان گلستان (محورهای آزادشهر-شاهرود و جنگل گلستان)، استان آذربایجان غربی (محورهای ارومیه -سلماس و ارومیه-تبریز) و شرق استان تهران(محور هراز) بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: در استان خراسان شمالی (محورهای بجنورد-آشخانه و بجنورد-اسفراین)، استان کرمانشاه (محورهای اسلام آباد-ماهیدشت ,اسلام آباد-کرند و کرمانشاه-کوزران)، استان گلستان(محور آزادشهر-شاهرود)، استان آذربایجان غربی (محورهای میاندوآب و سردشت)، محورهراز(محدوده لاریجان)، محور کندوان(محدوده ولی آباد) و محورهای فیروزکوه(محدوده گدوک) و کیاسر-سمنان مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی با اشاره به جزئیات یک طرفه شدن جاده چالوس از بعد از ظهر امروز گفت: محور هزار و کرج - چالوس از ساعت ۱۲ امروز از میدان امیر کبیر و از ساعت ۱۳ از سمت هراز بسته خواهد شد. با این وجود ممکن است زمان یک طرفه شدن این محورها با توجه به وضعیت ترافیکی، به تعویق افتد.

به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار