مسئو لان باید از جوانان در دستگاه های مختلف استفاده کنند

پانا(قم) - مسئولان باید جوانان را به کمک بگیرند زیرا این جوانان همان جوانان ما در دوران جنگ تحمیلی هستند که اولین بار در صد ساله اخیر به شکل جانانه از کشور خویش دفاع کردند.

کد مطلب: ۸۱۳۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئو لان باید از جوانان در دستگاه های مختلف استفاده کنند

نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت حضرت آیت الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) در مصلای قدس قم برگزار شد .

امام جمعه قم در خطبه اول نماز،با اشاره به سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام فرمود: بی عدالتی و خرافات و کفر و ستم در دنیا به خصوص جزیره العرب فراگیر بود و پیامبر نیز مبعوث شدند که این زنجیرها را از پای بشر بردارند.

خطیب جمعه قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید در حرم مطهر رضوی عنوان کرد.مقام معظم رهبری همه ساله در شروع سال سخنان خیلی مهمی را عنوان می کنند و امسال با تکرار 42 بار با اشاره به این نکته ، با بکار گیری جوانان در مسئولیت های مختلف تاکید کردند.

وی افزود:انتقاد من به مسئوالان کشور این است که چرااز جوانان در مسئولیت های مختلف کشور استفاده نمی کنند؛ چرا که استفاده از جوانان از روی تجربه و آموزه های دینی است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س ( با اشاره به جوانان دوران دفاع مقدس گفت: جوانان ما در دوران جنگ تحمیلی برای اولین بار در صد ساله اخیر به شکل جانانه از کشور خویش دفاع کردند و داغ یک وجب از خاک ایران را بر دل دشمن گذاشتند.

چرا از جوانان به شکل جدی و گسترده استفاده نمی شود؟خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه جوانان ما توانستند دشمنانی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی را در پشت مرزهای اشغالی زمین گیر کنند واین نشان ظرفیت جوانان ما است ومسئولین باید چشم و گوش خود را نسبت به این موضوع باز کنند.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان میدان کار و تلاش را به شکل جدی و گسترده برای جوانان باز کنند قطعا باید بدانند که تیر دشمن برای به فساد کشاندن جوانان به سنگ خواهد خورد ولی برخی ازمدیران بالادستی این را نمی پسندند و یا بخاطر این است که برخی مدیران ما به فکر آینده نیستند و کسل شده اند؟ این نشاط و فعالیتی که در ذات جوان است دشمن را به فکر انداخته است وبرای به فساد کشاندن جوانان همه کاری می کند .

امام جمعه قم با اشاره به گرانی ارز در روز های گذشته گفت:گرانی ارزساعت به ساعت منطقی و معقول نیست و دستی در کار است و عده ای فرصت طلب از این طریق سرمایه های راکد خود را در خرید ارز به جریان می اندازند و در یک آشوب اقتصادی به چند برابر قیمت می فروشند .

خطیب جمعه قم پیروزی شهر غطوطه در شرق سوریه را تبریک گفت و عنوان کرد: آمریکا برای جلوگیری از این پیروزی در عرصه های مختلف توطئه کرد و رژیم صهیونیستی در این زمینه حملاتی انجام داد تا سوریه نتواند غوطه شرقی را در اختیار داشته باشند.

/علی باریک لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار