خبرنگاران در شهرهای زیر 20 هزار نفر بیمه می شوند

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: به منظور کمک به قشر پر تلاش رسانه، خبرنگاران ساکن در شهرهای زیر 20 هزار نفر بیمه می شوند.

کد مطلب: ۸۱۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران در شهرهای زیر 20 هزار نفر بیمه می شوند

محمد رضا واعظ مهدوی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور عصر پنجشنبه در حاشیه همایش سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با اعلام این خبر افزود: این افراد می توانند زیر پوشش پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایری قرار بگیرند.
وی ادامه داد: برای تحقق برنامه بیمه کردن 3 میلیون و 400 هزار خانوار در کشور با هزینه 17 میلیارد ریال، امسال به ازای هر خانوار روستایی، یک نفر بیمه می شود.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور اظهار داشت: برای تامین اجتماعی و مبارزه با فقر برنامه هایی به دولت ارایه شده که از یکی از این برنامه ها تحقق بیمه شدن قشر بازمانده از بیمه ها می باشد.
مهدوی گفت: وظیفه اصلی ما پوشش افراد بخش کشاورزی و روستاییان بوده ولی براساس قراردادی که با بهزیستی داریم ، بیمه زنان سرپرست خانوار هم مد نظر است.
وی تصریح کرد: زنان شاغل صیاد می توانند به عنوان بیمه گر اصلی زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گیرند.
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال 1384 به منظور حمایت از روستاییان و عشایر و کشاورزان در ایران تاسیس شد تا این اقشار نیز زیر پوشش حمایت‌ های اجتماعی قرار گیرند.
این صندوق یکی از صندوق‌ های چهارگانه و زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و رویکرد آن ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلند مدت به کشاورزان، روستاییان و عشایر در بخش‌ های مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت است.
شهرستان جاسک از امروز پنجشنبه به مدت 2 روز میزبان شرکت کنندگان همایش سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور است.
در این همایش از 5 نفر بیمه شده و بازنشسته صندوق بیمه نیز تقدیر به عمل آمد.
جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار