رئیس اداره آموزش و پرورش کارون :

مدرسه سازی در شهرستان کارون به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است 

کارون (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش کارون با اشاره به اینکه نهضت مدرسه سازی در شهرستان کارون تبدیل به یک فرهنگ عمومی شده گفت: همراهی و همت بلند خیران و مسئولان از جمله فرماندار محترم و نهادهای مختلف باعث برچیده شدن مدارس کانکسی در این شهرستان شد.

کد مطلب: ۸۱۳۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه سازی در شهرستان کارون به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است 

عزیز مزرعه با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی یکی از چالش‌های مهم شهرستان کارون در ابتدای استقرار آموزش و پرورش در این شهرستان بود، افزود: در ابتدای فعالیت ۸ مدرسه نیمه کاره و ۹ مدرسه کانکسی و بسیاری از ساختمان های مدارس قدیمی بود که با توجیه ابعاد مختلف موضوع برای خیرین بحمدالله بسیاری از این پروژه ها در به ثمر نشستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در عین حال با عنوان این مطلب که اگر مردم ما اهمیت آموزش و پرورش را درک کنند برای رفع مسائل به میدان می‌آیند افزود : با همت خیران محلی عملیات احداث ۴ کلاس در دبستات لقمان واقع در کوی اسلام آباد غربی شهرستان کارون از ۱۸ بهمن ماه سال ۹۶ آغاز و این کلاس ها در سال تحصیلی آینده به فضای آموزشی مدرسه افزوده خواهند شد.

وی در پایان حضور خیران محلی و فرهنگیان خیّر را در احداث این ۴ کلاس آموزشی را ارزشمند برشمرد و ادامه داد: خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند و باید با برنامه ریزی دقیق از این ظرفیت مهم بهره گیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار