مدیر سازمان دانش آموزی البرز خبر داد:

فعالیت 10پایگاه فطریه برای دانش آموزان بی بضاعت در البرز

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی البرز گفت: برای اولین بار به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت 10 پایگاه جمع آوری فطریه در اداره های آموزش و پرورش این استان فعال شد.

کد مطلب: ۸۱۲۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 10پایگاه فطریه برای دانش آموزان بی بضاعت در البرز

محسن صادقیان با اعلام این خبر افزود: 20 هزار پاکت فطریه نیز برای جمع آوری فطریه خانواده های فرهنگیان و دانش آموزان در البرزنیز توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان دانش آموزی البرز به اجرا درآمده است، اظهار داشت: فطریه و کفاره ای که در این پایگاه ها جمع آوری می شود به صورت مستقیم در اختیار دانش آموزان بی بضاعت استان قرار می گیرد.

صادقیان بیان داشت: مشارکت فرهنگیان و اولیای دانش آموزان البرز در این اقدام معنوی و آموزشی نقش موثری در حمایت از دانش آموزان بی بضاعت استان خواهد داشت.

وی یادآور شد: فطریه و کفاره جمع آوری شده در پایگاه های آموزش و پرورش صرف کمک هزینه آموزشی، تغذیه، پوشاک و درمان دانش آموزان بی بضاعت در مدارس البرز می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی البرز تصریح کرد: دانش آموزان البرزی هر ساله در جشن عاطفه ها و نیکوکاری با الگو برداری از فرهنگ غنی اسلامی و حمایت والدین خود گام های خوبی در حمایت از دانش آموزان نیاز مند به حمایت در مدارس این استان بر داشته اند که قابل تحسین است.

وی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها به طور کامل در حوزه‌های علمی و آموزشی هزینه شده و تلاش کردیم کمک‌های دانش‌آموزان هر مدرسه برای رفع نیاز محصلان همان مدرسه هزینه شود.

صادقیان در ادامه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته امداد استان البرز، طرح‌هایی که در آن کمک‌های نقدی و غیر نقدی از محیط‌های آموزشی جمع‌آوری می‌شود، برای رفع نیازهای همان حوزه هزینه می‌گردد.

مدیر سازمان دانش آموزی البرز در پایان تاکید کرد: اجرای این طرح‌های حمایتی به ویژه پروژه‌هایی چون احسان دانش‌آموز، بتواند در رشد علمی مددجویان البرزی موثر باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار