استاندار آذربایجان غربی از روند احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا بازدید کرد

ارومیه(پانا) استاندار آذربایجان غربی از روند احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان غربی از روند احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا بازدید کرد

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در این بازدید منطقه سیلوانا را یکی از مناطق خوش آب و هوای استان عنوان کرد و گفت: توسعه زیر ساخت های گردشگری در این منطقه می تواند در جذب گردشگر به استان موثر باشد.

گفتنی است ، مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا واقع در کیلومتر ۳۱ جاده ارومیه - سیلوانا و حد فاصل میان دریاچه پشت سد و سه راهی راژان - در محدوده بخش سیلوانا- مجموعه ای با مساحت 130 هزار متر مربع می باشد. این مجموعه که از موقعیت منحصر به فردی به لحاظ پتانسیل های گردشگری برخوردار است، در پنج سایت مجزا و مستقل طراحی گردیده است.

این سایت ها به لحاظ عملکرد در سه مجموعه گردشگری، اقامتی و ورزشی قابل دسته بندی می باشند و در عین حالیکه مختص بخود بوده، بخشی از یک مجموعه کلان می باشند؛ بعبارت دیگر تمام اجزای در نظر گرفته شده در این مجموعه نقش مکمل و تمام کننده نسبت به یکدیگر را بر عهده دارند.

مجموعه های اقامتی بصورت چادر، فروشگاه های عرضه محصولات بومی، هتل ۳ ستاره، زمین های ورزشی اسب سواری، والیبال ساحلی، تیراندازی، موتورسواری و دوچرخه سواری، مینی گلف، مجموعه اقامتی بصورت سوئیت های یک و ۲ طبقه و زمین های بازی کودکان و کافی شاپ و ... از جمله بخش های این مجموعه گردشگری تفریحی خواهد بود.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام باغبانی سرمایه گذار این طرح ، مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا در حال حاضر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار