دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی:

۳۴ داور از آذربایجان‌غربی در سطح مسابقات کشوری قضاوت می‌کنند

ارومیه (پانا) دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: ۳۴ داور از آذربایجان‌غربی در سطح مسابقات کشوری قضاوت می‌کنند.

کد مطلب: ۸۱۲۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
۳۴ داور از آذربایجان‌غربی در سطح مسابقات کشوری قضاوت می‌کنند

حسین نیرویار دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی اظهار داشت: کلاس داوری مقدماتی فوتبال بانوان برای اولین در سطح کشور توسط هیات فوتبال ارومیه برگزار خواهد شد تمامی هزینه‌ها رایگان می‌باشد و از طریق هیات فوتبال ارومیه پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این کلاس زیر ۱۷ سال هستند و به صورت مقدماتی با قوانین داوری آشنا می‌شوند و می‌توانند بعد از پایان این دوره در رده‌های فوتبال پایه قضاوت کنند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ۲۶ نفر در این دوره آموزش داوری فوتبال شرکت کردند که در سطح خود بی‌نظیر است و برای نخستین بار است که در سطح کشور چنین کلاسی برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت کنندگان به مدت پنج روز به صورت تئوری و عملی قوانین داوری فوتبال را یاد می‌گیرند و در پایان با قبولی در آزمون‌های علمی و عملی وارد حرفه داوری می‌شوند.

نیرویار با اشاره به اهمیت پشتوانه‌سازی داوری فوتبال در ارومیه گفت: بعد از این کلاس دو دوره داوری مقدماتی فوتبال برای پسران برگزار می‌شود که از بین آنها نفرات با استعداد تحت آموزش‌های ویژه داوری قرار خواهند گرفت تا در آینده راهی مسابقات کشوری شوند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۴ داور از آذربایجان‌غربی در سطح مسابقات کشوری از رقابت‌های پایه تا لیگ برتر فوتبال قضاوت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار