فرمانده پلیس راه قاین :

کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در حوزه شهرستان قاینات در ایام نوروز

قاین (پانا) ـ فرمانده پلیس راه قاین از کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در حوزه شهرستان قاینات در ایام نوروز امسال خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۲۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در حوزه شهرستان قاینات در ایام نوروز

سرهنگ کاظمی فرمانده پلیس راه قاین نیز در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان قاین در سال جاری با ابراز خرسندی از کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در حوزه شهرستان قاینات در ایام نوروز 97 گفت: متاسفانه 100 درصد فوتی ها ما در قاین و زیرکوه مربوط به راههای روستایی بود .

وی ادامه داد: 66 درصد حوادث رخ داده در ایام نوروزی به علت سرعت وخواب آلودگی بوده و بیشترین حوادث در ساعت 12 تا 8 شب اتفاق افتاده است .

سرهنگ کاظمی با بیان این که 26 درصد حوادث در جاده قاین بیرجند بوده است گفت: 16 درصد حوادث نیز در جاده قاین گناباد و 58 درصد حوادث در راههای روستایی بوده است.

وی روزهای حادثه خیر ایام نوروز را روزهای 27 و28 اسفند و 11 14 فروردین ذکر کرد و گفت: در حوادث امسال 55 در صد سواریها و 23 درصد موتورسواران مقصر بوده اند .

فرمانداه پلیس راه قاین با بیان این که امسال 50 مورد امداد رسانی و کمک به درراه ماندگان توسط پلیس راه قاین انجام شده است گفت: یکی از نقاط حادثه خیز حوزه قاین پیچ خرواج است که باید یک فکر اساسی که بیشترین حوادث دراین نقطه رخ داده است برداشته شود.

کاظمی خواستار اصلاح آب نماهای راههای روستایی تیغاب و قومنجان و اسفدن و حوض رباط و ابراهیم آباد و کال شور شد و گفت: این موضوع بارها در جلسات شورای ترافیک مطرح شده است اما هنوز اقدام اساسی صورت نگرفته است.

سرهنگ جعفری فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قاینات دراین جلسه با بیان این که در ایام نوروز امسال 17 درصد کاهش تصادفات جرحی در سطح شهر داشته ایم گفت:خوشبختانه امسال تصادفات فوتی نداشته ایم .

وی افزود: براساس آخرین گزارشات ما تعداد مجروحین ما نسبت به سال گذشته در ایام نوروز31 درصد کاهش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار