تاریخ‌سازی بوفون و رونالدو در دیدار جنجالی لیگ قهرمانان اروپا

تهران (پانا)- دیدار تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس در حالی با صعود رئال به پایان رسید که دو اتفاق تاریخی در این دیدار به وجود آمد.

کد مطلب: ۸۱۲۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ‌سازی بوفون و رونالدو در دیدار جنجالی لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس در شبی که نمایشی رویایی داشت و توانسته بود رئال مادرید را تا آستانه حذف از لیگ قهرمانان پیش ببرد در آخرین ثانیه‌ها با بدشانسی مواجه و اعلام ضربه پنالتی باعث شد تا کریس رونالدو تک گل مورد نیاز رئال مادرید را به ثمر برساند و رئال به رغم شکست 3 بر یک در مجموع دو بازی 4 بر 3 برنده شود و تبدیل به اولین تیم تاریخ شود که برای هشت دوره متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است.

در کنار رکورد تاریخی رئال مادرید، بوفون نیز در این دیدار رکوردشکنی کرد. گلر اسطوره‌ای یوونتوس پس از اعلام ناباورانه پنالتی برای رئال مادرید، به سمت داور انگلیسی بازی حمله کرد و داور با تصمیمی سخت‌گیرانه کارت قرمز را مقابل چشمان بوفون قرار داد تا این ستاره فوتبال جهان برای اولین بار در تمام دوران حرفه‌ای فوتبالش از زمین مسابقه اخراج شود.

اخراج بوفون می‌تواند برای فوتبال‌دوستان تداعی کننده آخرین بازی زیدان در لباس تیم ملی فرانسه باشد که با خداحافظی زیرو از جهان فوتبال همراه بود. شاید بوفون هم که امسال از تیم ملی خداجافظی کرده است، با از دست رفتن لیگ قهرمانان 2018-2017 تصمیم بگیرد پس از پایان رقابت‌های فصل سری آ برای همیشه از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند و آخرین سکانس باقی مانده‌اش را برای فوتبال دوستان همان صحنه فریادهایش در زمان اخراج باقی بگذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار