تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ مدال‌های ایران شش‌تایی شد

تهران (پانا)- در پایان سومین روز از دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018، یک مدال طلا و یک مدال برنز توسط هوگوپوشان کشورمان ثبت شد تا جمع مدال‌های ایران به عدد 6 برسد.

کد مطلب: ۸۱۲۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ مدال‌های ایران شش‌تایی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از روز دوشنبه - 20 فروردین‌ماه در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (چهارشنبه - 22 فروردین‌ماه) و در روز سوم این دوره از مسابقات 212 تکواندوکار در اوزان 52- و 55- کیلوگرم دختران و 59- و 63- کیلوگرم پسران بر روی شیاپ‌چانگ رفتند که کوثر اساسه (52- کیلوگرم)، مبینا شاکری (55- کیلوگرم)، حامد اصغری (59- کیلوگرم) و عرفان مرادی (63- کیلوگرم) بر روی شیاپ‌چانگ رفتند.

در پایان مبارزات این روز، حامد اصغری موفق شد با شایستگی بر سکوی قهرمانی جهان بایستد و مدال برنز قهرمانی جهان نیز بر سینه عرفان مرادی درخشید اما کوثر اساسه و مبینا شاکری در این رقابت‌ها نتیجه را به حریفانشان واگذار کردند و از کسب مدال بازماند.

پیش از این نیز نمایندگان کشورمان موفق به کسب 3 مدال طلا (حسین لطفی، امیر ولی‌پور و امیرسینا بختیاری) و یک برنز (مبینا کلی‌وند) شدند.

فردا (پنجشنبه - 23 فروردین‌ماه) و در روز چهارم، پیکارهای 59- و 63- کیلوگرم دختران و 68- و 73- کیلوگرم پسران با حضور 173 هوگوپوش انجام خواهد شد که مهسا کیا دلیری (59- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (63- کیلوگرم)، محمدمهدی عمادی (68- کیلوگرم) و علی اشکوریان (73- کیلوگرم) باید با رقبایشان به مبارزه بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار